Mikä vaihe on sinulla menossa elämässäsi?

Oletko nuori ja haluat parantaa maailmaa vai oletko vanha ja parannat vaivojasi?Minulla on tämä vaivojen parantelu kausi,mutta maailmaa parannetaan ystävien kanssa,kun siihen tulee tilaisuus.

Avainsanat: nuoruus vanhuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2011 - 15:12

Matti ja Teppo osuvasti lauloi:

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy....

Onnellinen oloneuvos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2011 - 20:46

Terveenä ja virkeänä eläkkeellä, ja vauhtia riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 20:54

Ikä sopiva :) Ja nuori mies (olen toisella kierroksella) pitää mielen ja kropan viirkeänä! Kun perhe-ja työasiat kunnossa ja terveyttäkin tällähetkellä taas ihan mukavasti, niin mikäs tässä. Onkohan tämä sitä lähestyvää keski ikää? Ei kai sentään vielä....Mutta kaikki hyvin. Elän tässä ja nyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 21:25

Tämä on sellaista odottamista,mihin suuntaan elämä kallistuu..Huonompaan vai parempaan..toivon mukaan alkaisi parempaan suuntaan menemään. Odottavan aika on pitkää..kun joka päivä toivoo ja odotta ,että tulisi parempia uutisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 22:03

Keski-ikäinen olen: En ole enää mikään ihan nuori, mutta en ole vielä kovin vanhakaan :) Terveys on tähän saakka ollut hyvä ja terveelliset elämäntavat pitävät huolen, että jaksan ja nautin joka hetkestä.

Oheinen teksti kaikille meille ihanille naisille:
Aikuinen nainen sä hetkestä nauti, ettei vaan iske se tanttatauti. Elämää ahmi, riemuitse olosta, ilon anna pursuta joka kolosta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 04:12

Luoja sen yksin tietää!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 07:01

Rintintinin kanssa ollaan samallaa aallolla ja
todellakin yritetään tanttatautia pitää kurissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 08:37

Minulla on viihdevuodet nyt pahimmillaan, välillä hikoan niin kovin että pienin pikkuihminen voisi jäljessäni uida, kuuman aallon tullessa, ja kasvot ja kaula punaisena olen vähän väliä ja häijy kun p,,, olen suustani monta kertaa päivässä ja kiltti mieheni joutuu kärsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 09:27

kyl se tuonne takimaisempan painuu .. mut mieleltäni yritän olla tuota ekaa ehdotusta .. ollaan näis sairauksis välil aallon päällä kuin taas allakin .. no aina se aurinko kuitenkin paistaa tähänkin risukasaan ja jos olo on joskus huono .. mietin , et velä on niitä joiden olo on vieläkin huonommin...niin sitä taas jaksaa huomista ootella ja yleensä se sit taas helpotaa .. mut kyllä nautin kaikesta huolimati tästä elämästä .. on tämä vaan niin ihanaa , kun sen oikein oivaltaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 12:46

riippuu päivistä, molempia silloin tällöin..
Nyt taas on tuo nuoruus ja hulluus voimassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 12:53

Olen juuri siinä vaiheessa elämääni kun pitääkin, kolottaa, kipuilee, unet on kaukana, terveyskeskus ja
sairaala lähes jokaviikkoiset vierailupaikat.
Mutta kiitos terveydenantajalle psyykinen kipu ei pahemmin vielä ole häirinnyt, mitä nyt päivissä
joskus sekoilen. Se on se eläkeläisen elämä, ku ei ole tarvis niitä työpäiviä muistaa, voi niiden
ohitse torkahtaakin.
ajan hammas raksutta kohti loppuaan, mutta vielä on ketjussa ollut varaa, ei tiedä paljonko.
Kuitenkin eteenpäin sano mummokin joka pitkäperjantain kaivossa istu.

Joten jaksellaan ja vaihdellaan kuulumisia hyviä ja huonoja, tämä napsuhan se on ystävä meille
kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 17:57

Viihteelliset vaihderikkaat vauhtivuodet. Välillä tekee kipeää ja kolottaa, mutta mieli pysyy nuorena hautaan asti. Seesteistä, elämästä nauttimista josta turha hötkyily on jo jäänyt pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2011 - 15:36

Luultavasti olen tässä jälkimmäisessä junassa.Olen sairastellut melkoisesti, mutta joka aamu on päivä uusi.Vanhana oleminen ei tosiaankaan ole mitään herkkupullaa.Näin nyt vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.08.2011 - 09:15

Mitäpä tuota kaunistelemaan: toinen jalka jo haudassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 04:24

Keski-ikä on menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:42

Nuori vielä ja tulevaisuuden valinnat mielessä