Etiäisenkö kissaäitimme haistoi?

Taannoin oli haistavinaan itänaapurimme savunhajut ja nyt ne ovat todellisia. Oletteko siemaisseet sieraimiinne moiset tuoksut?

Avainsanat: venäjän metsäpalot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2011 - 07:01

Ei ollut etiäisiä,vaan ihan oikeita metsäpalon hajuja,palaa siellä nytkin ja paloi silloinkin,kun siitä viimeeksi kyselin.

Kysyjän kommentti

Uskotaan, uskotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2011 - 07:04

En le vielä erottanut, liekö ollut naapurin grilli.
Siellä on ollut jo paloja, mutta niin on Espoossakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 08:02

ei tänne asti ole savut kulkeutuneet Venäjältä. eikä lähistölläkään onneksi ole savuhaittoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 08:10

Ilmeisemmin Venäjältä tulevat savut, mutta meillä päin ei vielä ole haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 09:44

Ei täällä haistella mitään savunhajuja, kissaäitimme asuu lähempänä rajaa ja parvekkeeltaan haistelee mistä päin tuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 11:05

haistoin tuol mettäs kun sienes kävin ja luulen , et naapari lämmitti savusaunaansa .. en sit muita savui haistan ..en kyl varma tuost saunankaan savun hajust .. oletus vain.. mul kyl yliherkä nokka haistamaan kaiken moisii hajui .. jotta saattoipa olla mist vaan sekin haju ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 13:08

Eipä tänne Turkuun asti ole moista tuoksahdusta tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 17:51

Tällä kertaa ei vielä tullut meille asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 18:49

Onneksi ei ole Helsinkiin tai mökkimaisemiin hajut vielä saapuneet. Muutama vuosi sitten Helsingissäkin näistä savuista kärsittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 20:43

Ei sieltä päin tahdo oikein hyvää tulla konsanaan. Ei edes etiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 21:41

Ei ole meilläpäin käynyt nenään Venäjän savut ..On ollut puhdas raikas ilma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 13:03

Kyllä pari kertaa parvekkellani on naapurimaa lähettänyt minulle hajuterveisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:04

Meille saakka ei idän hajut saati tuoksut ulotu.