Tammikuun alusta 2 viikkoa lomaa.Minne mennä halvalla hieman lämpimään? Kovasti menojalkaa vipattaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2011 - 20:41

Napsun äkkilähtövahti käyttöön ja sitten odottelemaan.

Iselleni halvin on ollut 180 € viikon matkasta Puerto de La Cruziin. Hottelina Noelia.
Halpa matka ja hyvä hotelli.

Kysyjän kommentti

Oletpa halvalla päässyt! Ja kyllä se Noelia ihan hotellista käy :) Tarttee nyt mietiskellä...Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2011 - 21:09

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...alvi-11-12

tänne minä menisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 21:17

Supersaverin sivuilla monesti edullisia lentoja,
sitten vaan paikanpäällä edullinen hotelli:
www.supersaver.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 23:24

Oma suosikkini olisi tammikuussa ehdottomasti Teneriffa ja Puerto de la Cruz
www.finnmatkat.fi/lomakohde/...alvi-11-12
Siellä ensimmäinen viikko jalkaisin ja toinen viikko vuoka-autolla kierrellen.
www.espanjasi.com/wiki/index...de_la_Cruz

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 07:07

Taitaa se olla nuo kanariansaaret ensmmäinen lähinlämpö tuohon aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 10:44

Egypti on ehdottomasti halvin! Äkkilähdöillä vieläkin halvempaa. Eikä juurikaan sada, niinkuin esimerkiksi Puerto del Cruzissa. Ja vuokraamalla oman kämpän voit selvitä vieläkin halvemmalla kuin All Inclusive-hotellissa. Egyptissä ruoka on kaupoissa halpaa, ja silloin välttyy myös mahdollisilta mahataudeilta. Ravintoloissakin on edullista syödä. Hurghada on rauhallinen kaupunki, kysy lisää, niin neuvon teille halvan ja lämpimän matkakohteen!

Lähteet:
Hurghada, oma kokemus neljän vuoden asumisesta Hurghadassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 14:56

no jos pidät suomen kesän lämpötiloista ja lyhyistä lentoajoista suosittelen
kanariansaaria.esim teneriffaa. siellä paljon eri lomamahdollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 17:52

Dubaihin me olemme matkustaneet aina tammikuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 18:55

Tammikuun lomat ollaan viime vuosina vietetty Gran Canarialla, eikä ensi tammikuukaan tee poikkeusta. Jos haet takuuvarmoja aurinkokelejä, niin sitten Puerto Ricoon. Tämän vuoden tammikuussa asuimme San Agustinissa. Paikka on Playa del Inglesin vieressä, hiljainen viehättävä alue. Jos tykkäät patikoida, niin Gran Canarialla on siihen hyvät mahdollisuudet. Inglesistä pääset vuoristobussilla edullisesti vuoristoon ja siellä on patikkareittejä valittavana vaikka kuinka.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.08.2011 - 20:58

riippuu kuinka vähän lämpimämpi riittää, mutta lähimmät kesäkelit taitaa löytyä kanarialta, turkissa saattaa olla tuurilla 15 lämmintä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2011 - 13:04

Kanarian minä katsastaisin siihen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:25

Kanarialla on tuolloin lämmintä ja menojalallekin sieltä löytyy kyllä aktiviteettejä.