Miten vietit viikonlopun?

Meillä viikonloppu sujui mallikkaasti mustikka metsässä,olimme lauantaina ja sunnuntaina keräämässä mustikoita ja sato onkin mahtava.Sää oli mitä parhain,kun ei ollut liian kuumaa ja tuulta oli mukavasti,että itikat eivät pahemmin syöneet.Nyt on mustikoita moneen piirakkaan,kun meillä siitä tykätään.

Avainsanat: mustikkapiirakka makoista itikat inhokkeja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2011 - 12:37

Minä olin pomona miehelleni, kuistin rappujen viereen laitettiin uudet laatat, sellaiset pengerlaatat. Ja tuli tuo nuorin pikkuihminen hoitoon tänne kun isosisko vanhempiensa kanssa pääsi mukaan Tallinnaan, yöpyivät hotellissa Hesassa. Ja palaavat huomenna,ovat vain vähän aikaa Virossa, shoppailevat ja tämä uhmaikäinen Jasmin on ollut nyt meidän silmäterämme, pitää joka temppu ihailla ja jos et ehdi näkemään tai on vaikka ruuan valmistuminen meneillään niin, huutaa vaikka miten monta kertaa että temput joku katsoo, no pappa katsoo ja mamma puuhaa tai toisinpäin. Minä tykkäisin kovasti kaikesta makeasta, mutta nyt on 10 kg lähtenyt minusta pois läskiä, pitää vähän vielä , joudun syksyn aikana joihinkin leikkauksiin ja parempi jos en olisi kovin painava.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2011 - 12:41

Maalasin aitalautoja ja tuskailin lakkabensiinipullon turvakorkin kanssa. On kyllä liian turvallisia korkkeja. Hermo meinasi mennä. Valoin myös betonia kananmunankuoriin, jotka olin tyhjentänyt munakkaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 13:21

edesmenneen mieheni äidinpuoleisen suvun sukujuhlissa. sahtiakin olisi ollut tarjolla, vaan saföörinä olo jarrutti jalon juoman nauttimisen.
vaan ei väliä, en edes ole sahdin ystävä :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 14:06

Ilta- ja aamuyöt kalastellen, välillä parin tunnin torkut.
Yhdeksän maissa nukkumaan toviksi ja iltapäivällä moottori- ja raivaussahalla muutama ylimääräinen puu lakoon ja pätkiksi, sunnuntaina hiljaisemmalla halkomakoneella polttopuiksi. Kantoihin pitäisi saada dynamiittiä, vaan nyt ei taida olla hyvä aika ostaa sitä? Rautakangella en aio tällä kertaa niitä pilkkoa, joten jäänevät ensi kesään. Sauna on tietysti ollut ahkerassa käytössä.
Normaalia mökkiaskartelua siis, kun kesäteatterit on tältä kesää kierretty. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 14:21

Mökkeillessä se aika kului ja koiran kanssa temutessa.On oppinut Peto pieni kovasti jo ison koiran tavoille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 15:12

Eipäs paljoa ollut aikaa leipoa, lapsenpiikana ja pyykinpesijänä tuli oltua tämä viikonloppu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 15:27

Töissähän se meni viikonloppukin. Muuten olin yksin, kun kumppani joutui sairaalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 17:33

Perjantaina kerkesin karaokeen. Lauantain juonsin markkinoita koko päivän. Sunnuntain vietin marjapuskissa ja kasvimaalla. Illalla olinkin jo ihan puhki. Onneksi tulee arki, ja leppoisampi työtahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 19:07

Minulla oli kuopus käymässä Helsingistä ja sunnuntaina lähti, jotta siinä se aika meni jutellessa ja
eron tuskaa ajatellessa. Illalla aloin jännittämää JKKS,sairaalaan menoa. Selkäytimeen neljää
myrkkyä kipuloihin ja ei ollut oikein hyvä pistäjä.
, se taopahtui tänään. Sielää tämä päivä menikin ja loppu levossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 19:37

Kesäflunssan kourissa meni viikonloppu, iske kova kuume ja sotki kaikki kauniit marjastusajatukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 21:52

Kävin lauantaina koiralenkillä katsomassa Vantaanjoella kaljakellujia.Johan oli kaikenlaista kellujaa liikenteessä. Suosituimmat kelluntavehkeet taisi olla lasten iso uima-allas, johon mahtui peräti 6 henkilöä. Sunnuntaina kävin vielä fillaroimassa joen vartta, mutta ihmeen siistiltä joenpientareet näyttivät, olivat tänä vuonna siivoamiseen satsanneet enemmän kuin aikaisempina vuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2011 - 23:16

Kotosalla ihan pihapiiriä siistien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 20:36

Lastenlasten kanssa meni koko loppuviikko. Oli siinä puuhastelua kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:09

Viikon kestäneestä reissusta lauantaina kotiutuen eli laukut purin ja pyykit pesin. Sunnuntaina vietimme lähes koko päivän Kokkolan reissuilla asuntomessuillen.