Onko teillä tehty saunavihtoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2011 - 19:15

Sirkka meni saunaa, laitloi laukun naulaan
Sirkka lähti saunasta, otti laukun naulasta.
Tässä kysymys ja vastaus, mihin jäi Sirkan vihtat
Ei ole tehty ollenkaan.

Lisätty: 12.08.2011 - 10:33

Kiitos käyttäjille vihtojen puuttumisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2011 - 10:50

enoni tekee meille saunavihdat, osaa ottaa just oikeaan aikaan värkit, ei rapise eikä ripise lehdet talvenmittaan saunanlauteille.
ja säilyttääkin aitassaan, sieltä vaan saan käydä hakemassa kuin kaupan hyllyltä, paitsi ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 11:48

Juuri eilen kylvin mieheni tekemällä vastalla ja tuntui oikein makoisalta metsä reissun jälkeen päästä saunomaan uudella vastalla.Meillä vihta on vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 12:53

Ei ole vihtoja meillä ikinä tehty eikä käyttää saanut, oli tuollaiset kiinteät lauteet ja perkules minä ne lehdet sieltä jouduin konttaamaan ja viimeisestä nurkasta makasin mahallani että lehdet sain , ei riittänyt suihkun voima. Nykyään meillä on 3 hengen poreallas ja 2 hengen höyrysuihkukaappi, on hyvä minun astmalleni ja siellä on monta muutakin toimintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 14:09

Minulla olisi kärryillä kuutisen kuutiota vihta/vastavärkkiä, vaan olen tyytynyt viemään saunaan vain maljakossa muutaman oksan tuoksua antamaan. Loput lähtevät tänään kierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 15:02

Vuosia sitten ja lapsuudessa tehtiin todella paljon..
Vihtoja ei voi käyttää kerrostalon saunassa joka on kaikkien yhteinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 15:28

Ei ole tehty, kun emme juurikaan harrasta vihtomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 19:43

Ei ole tehty vihtoja eikä vastoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 21:48

En ole tehnyt, sillä en vihdo. Saunaakaan en ole koko kesänä lämmittänyt, on ollut muutenkin asunnossa lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2011 - 23:14

Ei tule vihtoja meille, ei edes juhannussaunaan isäntä saanut sellaista aikaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 07:16

On talveksi mökinvintillä suolassa säilössä vihtoja talvenvaralle.
Ihana mökkinaapuri teki oikeaoppisesti kaiken tieteen ja taiteen mukaan .
On kiva jouluksi ottaa kesäntuoksua.
Aivan, huonopuoli on tuo siivous :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 10:34

Vaikka tietoa ja taitoa löytyisi vihtojen elikkäs vastojen tekoon niin ainoat vihtamme elikkäs vastamme teimme juhannukseksi. Muita ei ole tehty, eikä tehdä sillä meillä ei ole niille sen enempää pakkasessa kuin aitassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.08.2011 - 21:00

kerran olen tälle kesälle tehnyt, usein laitan vähän koivutuoksua löylyveteen niin saa vähän tunnelmaa eikä sotke ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:11

Ei ole tehty vihtoja eikä vastoja. Ystävältäni sain lahjaksi Hurmosmela -nimisen härpäkkeen, jonka pitäisi toimittaa saunavastan virkaa. Vielä en ole kapinetta kokeillut.