hihhei, tekis mieli lähteä KOSsille syyskuun vika viikko - onkohan kaupungissa eloa vielä silloin? :) entäs sääennuste?

Lisätty: 02.08.2011 - 08:35

Kiitoksia vastauksista. sää on siis ihan ok - kaupungin elo hieman mietityttää :/ virtaa tältä matkailijalta kyllä löytyy :)

Lisätty: 06.08.2011 - 00:30

Jepsistä, matka sitten tuli varattua ---> kos, täältä tullaan :) nyt sitten saa kertoa paikasta enempi, jos joku hauaa :) ei enää estä risut sun muut kuralöpinät kossista mun matkaa - paitsi jos se kreikka ihan konkunrssin partaalle menee ja matkat sun muut evätään =D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 19:37

Ainakin vuonna 2009 syyskuussa, kun me oltiin siellä niin oli jo kaikki biitsidiscot yms sulkeutuneet, koska sesonki alkaa olla lopussa. On siellä sitten kyllä niitä kuppiloita ja baareja auki, mutta mitään tommosta kesäbailutouhua ei taida enää olla. Kosilla on kätevää liikkua pyörällä, kun se on niin pieni paikka. Paradise Beachillä kannattaa ehdottomasti käydä, laivalla pääsee kolmen saaren risteilylle satamassa parillä kympillä ja muillekin Kreikan saarille. Kannattaa käydä. :)

"Kuumat lähteet" on sellanen rikkikaasulätäkkö, ei varsinaisesti mikään lähde, mutta kyllä sielläkin kannattaa vuoristossa käydä maisemat katselemassa.

Mulla on tuolla matkakuvissa ja vinkeissä aika paljon tarinaa Kosilta, kantsii tsekata :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2011 - 09:57

Päivän ylin +27 astetta ja yön alin +20 astetta, joten luulisi lämpöä riittävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 10:55

Enpä ossoo Poejalle kertoo kun en ole kylillä käynyt.
Oliskohan tuosta linkistä apuva; www.lomamatkailija.com/kos.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 12:47

KOSsilla en ole käynyt,mutta joillain muilla Ionian meren saarilla .Syksy,olin viimeisellä syyskuun viikolla purjehtimassa on hurmaavaa aikaa.Meri on lämmin,auri samoin,turisteja vähempi ja paikalliset ihmiset jaksaa paremmin suurimpien ryysiksien mentyä.YIASSOU!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2011 - 15:07

Uskon että lämpöä löytyy ja ei ole niin paljon turistejakaan siihen aikaan, uskon että tulee ostoksetkin edullisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2011 - 23:09

Eloa, menoa ja meininkiä löytyy jos matkaajalta sitä itseltä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 20:16

Kyllä siellä siihen aikaan vielä menoa riittämiin on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.08.2011 - 21:03

lämmintä riittää ja menoakin ihan tarpeeksi, hinnat halpuvat, paikalliset ovat tosin jo vähän väsyneitä passaamaan turisteja pitkän kesäkauden jälkeen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 21:46

Menoksi vaan..Kyllä on läpöisempää,kun maillä täällä..Ja kyllä eloakin riittä varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:30

Kyllä siellä lämpöä, aurinkoa ja iltaelämääkin on vielä tuolloin yllin kyllin.