Tiedätkö jonkun hassun/hullun lain? Tässä jenkkilästä :)

www.iltalehti.fi/hullumaailm...3_hu.shtml

Avainsanat: laki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2011 - 13:09

Ihan koto-Suomesta:
Tässä talossa alkoholin nauttiminen muiden kuin kalaruokien kanssa on ehdottomasti kielletty. Kalaruuaksi lasketaan kaikki ruoka paitsi ryynimakkara. Jos vastoin kaikkea todennäköisyyttä ruokana on ryynimakkaraa, laskettakoon sekin kalaruuaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2011 - 09:12

en tiedä, mutta minua ärsyttää lukea lehdestä tai muusta kielenkäytöstä lause:"Tämä tuote ei myy".
Lapsuudesta on jäänyt puisista junanvaunuista mieleen kielto seinällä "Älä sylje lattialle".
Samoin lääkärin odotushuoneesta jäi lapsena mieleen lause"raaka kala, paha pala, siitä tulee lapamato".
Ja samaisesta lääkärin WS.tä "Sammuta valo, vatit ovat valuuttaa".

Kiellot osittain päteviä vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 09:26

Tuossa kartassa Alaska on hullussa paikassa!
static.iltalehti.fi/hullumaa...1TN_hu.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 09:39

Sirkkaliisahan muisti ihania lausahduksia.Olen lukenut niitä joskus mutta nyt muistin tuosta hänen kirjoituksesta.Aivan ihania. Älä sylje lattialle, taisi olla estämässä tuota kavalaa keuhkotautiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 10:19

Missään ei varmaan ole niin paljon (hulluja) lakeja kuin jenkkilässä. Siellä ilmeisesti pätee lause, että mikä ei ole kiellettyä on pakollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 10:35

Jenkit ovat ihan oma maailmansa. Antaa heidän vaan keksiä hulluja lakejaan, jollei heillä ole muuta tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 19:09

Siellähän on muutenkin monet jutut kummallisia... niin suurta ja ihmeellistä..
Kaikissa kodinkoneissakin pitää olla todella hyvät neuvot jottei käytä niitä väärin.. esim, mikroissa on jo maininta ettei sovi pyykin kuivatukseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.08.2011 - 22:40

Maailmassa on paljon ihmeellisiä lakeja, kuten esim: New Jerseyssä - Mies ei saa kutoa kalastuskauden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:21

Jenkeillä on kaikenlaisia määräyksiä, joita tavallinen taapertaja ei aina oikein ymmärrä. Typeryys maan perii.