Minne menisit Pietarissa? Mielestäsi 3 parasta nähtävyyttä ja ehdotonta käyntikohdetta ?

Matka lähestyy....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2011 - 07:29

Peesaan Jumppista, lisäksi, jos aikaa jää niin vielä risteilijä Aurora, Pietari-Paavalin linnoitus, Pietarissa löytyy katsottavaa ja tutustuttavaa monelle matkalle. Kanavaristeily on myös kiva.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille ! Viikolla 33 vietän 4 vuorokautta nähtävyyksiä katsellen; niitä, joita en viime kerralla ehtinyt katsella.Kanavaristeily kuulostaa houkuttavalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2011 - 03:22

Eremitaasi, Iisakinkirkko ja Pietarhovi.

Lisätty: 31.07.2011 - 14:24

Leningratissa Tsernobylin pamahduksen aikaan kävin nuo katsastamassa.

Lähteet:
www.lomamatkailija.com/pietari.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 06:05

Siinäpä Jumppis ne kertoikin ja samalla siellä tulee nähdyksi upeat sillat ja kanavat...vähän, kuin Venetsiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 09:19

Monista sananparsista tuttu Iisakinkirkko, Talvipalatsi ja Pietarin valoisat yöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 10:19

En ole Pietarissa käynyt mutta Eremitaasin tahtoisin kyllä joskus omin silmin nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 10:30

Mukavaa matkaa Pietariin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 11:05

Muiden vinkkien lisäksi Verikirkko,dopri vetser!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 18:54

Vaskiratsastaja

ja onhan noita kirkkoja Pietari täynnä..

www.lomamatkailija.com/pietari.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:18

Jumppikselta oikeat tutustumiskohteet.