Mitä syöt iltapalaksi ja mihin aikaan?

Eli, mikä sulla on se iltapala/vimppa maistiainen ennen nukkumaanmenoa?
Ja kuinkas myöhään tää tapahtuu...? mitä sisältää yleensä?

Avainsanat: iltapala nukkumaanmeno myöhään aika syöminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2008 - 21:56

mulla onpi se paha tapa/ vika jotta miun iltapala-aika ei oo säännöllinen, enkä myöskään pistä suuhuni aina välttämättä mitään iltapalaksi kuuluvaa/ terveellistä. hornetteja syön joskus silloin kun ukkoin iltavuorosta tuloo, niin oon niitä sitten iltasyömiseksi paistannut. leipää, muroja, kirsikkatomsuja ja mitä nyt jääkaapista/ kuivakaapeista sattuu löytymään. tällä hetkellä mie popsin porkkanaa ja klo onpi 21.50. vaik ei pitäs olla niin sanoisinko että olen kaikkiruokainen iltapalan syöjä ja ei oo myöskään viimeistä suupala aikaa vaikkakin se taas pitäisi olla. juups jotta näin tällä kertaa, he hee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2008 - 23:16

Mun iltapala on perusteellisen yksinkertainen, pari kuppia mustaa kahvia, yleensä siinä puoleyön maissa (sillä saa makoisat unet)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 00:35

ruisleipää juustoa mehua vettä 23.00-02.00

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 09:01

voileipiä ja maitoa, n. 22.00 aikaan tai jogurttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 09:52

Noin klo 18 paikkeilla, voileipää, teetä joskus joku hedelmä, vähän mikä milloinkin sattuu maistumaan. Valitettavasti en voi juoda illalla kahvia, koska muuten yö menee valvoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 10:00

HK-sinistä ja Turun sinappia (sinistä) , paitsi että ne on yleensä piilotettu jo alkuillasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 16:13

juon aivan ennen nukkumaan menoa teetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 23:58

kello lähenee puolta yötä ja äskön jääkaapilla käväsin...suuhun sujahti pikkasen täytsikkää ja pienenpieni pasteija...ei normia meillä, sattu olemaan kakkukahvitarjoilut koko vkl ni nyt sitä sitten oli jäänyt..minulla tooosi epäsäännölliset iltapalat ja ajat. joskus syön hedelmii, leipää tai mitä kaapeista löytyy ja toisinaan taas en syö juurikaan mitään mutta usein myös unohdan syödä iltapalaa :O kyllä! iltapala 18-24 välisenä aikana...heh jos muistaa syödä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2008 - 18:00

Ikävä kyllä viime aikoina on päässyt käymään niin, että illalla sänkyyn mennessäni kirjan kanssa otan mukaan suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 10:48

Useimmiten jonkun hedelmän.-