Oletko esikoinen vai kuopus? Vai peräti keskimmäinen, joka työmarkkinoilla parhain !

www.tietoviikko.fi/kaikki_uu...ta/a660435

Itse olen esikoinen :D

Avainsanat: esikoinen kuopus keskimmäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 21:40

meitä sisaruksia on 4 ja olen toiseksi nuorin, meilläpäin on nimi keskimmäisille " olokimulli ", siis olen olokimulli.

Kysyjän kommentti

Enpä ollut ennen kuullutkaan moisesta tittelistä olkimulli :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2011 - 05:07

Meillä on kolme sisarusta ja olen esikoinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 06:10

Olen esikoinen..minulla on kaksi sisko- ja kaksi velipuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:04

Kuopus, iltatähtönen sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:10

Kyllä minä olen esikoinen,aikaa ennen talvisotaa syntynyt. Sain oman äidin ensirakkauden, joka oli talletettu esikoiselle. Siinä minä äidin kanssa sodan jaloissa pyörin, sitä pelkoa en osannut vielä kokea, että isä ei tulisikaan kotiin enään. Muista esikoiserna isän pikaiset käynnit sodasta kotona. pimennysverhot
olivat ikkunain edessä, ettei vihollinen näkisi valoja, istuin isän sylissä ja sain pienen pyöreän taskulampun, mikä oli suuri ihme minulle. Siinä olivat esikoisen muistit isästä, joka onneksi sai tulla sodasta kotiin.
Syntyi vielä veli ja kuopus sisko, jonka saimme jo Jumalalle luovuttaa.
"Työmarkkinoilla" kotona vai muualla. Taisin minä olla kotona se työmarkkinoilla oleva ja ensimmäisenä pesästä lentämässä poies "leivän" perässä.
Hyvä oli lapsuus, vaikka esikoisena puutetta koinkin, mutta rakkautta sain sydämen pohjasta asti
Kyllä me kolme töihin lähdimme kaikki, en tiedä kuka on sitten sarkansa parhaiten kyntänyt ja loistanut.
Ei ole mitaleja meillä rinnuksissa, mutta arvokkaana olemme työmme kohdanneet, vaikka lama jo
ehtikkin kantapäille koputtelemaan viimeisinä työvuosina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 11:35

Olen esikoinen omistan 2 pikkuveljeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 11:53

Iltatähti eli kuopus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 17:15

Minä olen esikoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2011 - 22:08

Äitini ei edes lukumäärää osaa laskea, mutta johonkin väliin minäkin olen putkahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 23:25

Olen välimaaston lapsi tai sanoivat kakara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 09:09

keskimmäinenhän minäkin olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 20:09

Olen kolmesta se keskimmäinen, eli minulla on se "sandwich-syndrooma", vertasin itseäni aina isompaan ja pienempään. Koskaan en kai saanut tarpeeksi, jäin väliin. Mutta ei tunnu enää missään. Nyt olenkin jo saanut enemmän kuin kumpikaan sisaruksistani: heillä ei ole yhtään lasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:05

Nuorempi minä olen kahdesta veljeksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:14

Olen sekä esikoinen että kuopus. Onneksi moiset tutkimukset eivät olleet vielä keksittykään, kun minä aloitin työelämän.