TÄMÄ ON PAKKO KOMMENTOIDA ! Lettupino ei valita ?

Te ystäväni täällä tiedätte että...................Mutta nyt olen saanut henkilökohtaisen avustajan Jyväskylän kaupungilta. On kuin olisi saanut uuden selkärangan voin taas harrastaa. Mielialani jaksaa kirjoittaa teillekkin tätä ilosanomaa. Vuosien taistelu MUTTA voitin VAI hävisinkö olenko enää itseni ??????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 17:29

Hyvä juttu, että sait avustajan, onnea. Arvaan mielialan olevan korkealla ja olen onnellinen puolestasi. Aina pitää yrittää, älkäämme koskaan luovuttako. Hyvää viikonloppua sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 17:49

Sitten vain mieli iloiseksi ja meno reippaaksi. Kyllä sitä viimeiseen pisteeseen on tingattava.
Minäkin sain hoitukeni nousemaan vaikeavammaisen luokkaan. Vaikkei na vammat niin ilonaihaite ole,
että ne rahasta myisi pois. Kaikke hyvää ja ihanaa, kaunista kesää ja ilomieltä elämääsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:01

Onneksi olkoon ! Kaikki mitä saat on positiivistä ja hyväksi mielialalle!
Ei ole helppo olla sairaan kirjoissa! Aika pitkä kokemus itsellänikin ja monien vuosien taistelua sairaskassoja vastaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:56

Onneksi olkoon, jotain mukavaakin kuulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:56

Olet varmasti avustajasi ansainnut. Muista kiittää häntä usein, sillä avustustyö on raskasta työtä. Sitä ei kukaan voi tehdä, ellei ole siinä mukana koko stydämellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 19:21

Ai miten ihana uutinen. Voitto oli sinun. Niin sitä pitää. Jos apua tarvitsee kyllä kuuluu sitä myös saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 19:37

Onnittelut ja mukavaa viikonloppua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 20:53

Hieno juttu!
Kyllä se vaan on taistelta että saa itselleen "elämän"
Nyt vaan menox :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 22:55

Heippa lettupino..Ole onnellinen,että olet saanut itsellesi avustajan..Olen tehnyt näitä avustus hommia muutaman vuoden..ja tiedän todella miten,kun on tälläisessa tarpeessa..on kun saisi kultakimpaleen..
Hyvää vointia sinulle..että jaksat elämässä eteenpäin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:05

Sinnikkyytesi viimeinkin palkittiin. Onneksi olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:15

Hurjasti ONNEA!
Toivottavasti teillä menee asiat yksiin :) On meinaan kivaa saada sellainen ihminen avuksi, joka osaa ennakoida tulevaa.Ja tietää, mistä sinä pidät ja mitä haluat.No ammattilainen sen oppii muutamassa viikossa.Niin ja joo.Muistathan kiittää häntä avusta, kun aihetta tulee? Hän tekee toki työtään, mutta piristää kummasti mieltä joskus kiitoksen sana...
Kaikkea hyvää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:52

no olipa kivaa kuultavaa , että olet taas positiivisin mielin .. olet sen ansainnut ... toivottavasti kaikki järjestyy vastaisuudessakin ... onnea sinulle lettupino ja kaikkea hyvää elämääsi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2011 - 22:07

Hieno asia että olet saanut apua. Älä koskaan luovu huomisesta, sillä se on varmasti parempaan suuntaan menossa, hymyä huuleen ja tsemppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:03

Terveisiä sinne Jyväskylän seudulle täältä lounais-suomesta.