Kuka on vanha ?

Vastaus vanha on niin vanha ettei vanha tiedä kuinka vanha vanha on. Minun piti eilen laskea paljonko täytän mutta näkyy Napsu / tietokone tietävän. Kun oli lyönyt taas vuoden "pottiin" Ei muuta kuin lunta tupaan Mutta vielä on kesää jäljellä. Millainen olisi suksi tuoli kun pyörätuolini laitetaan varastoon.

Avainsanat: pyörätuoli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 17:27

Sinä et ole vanha, kun minäkään en ole. Nykyisin vanhaksi alkavat sanoa vasta yli 70 vuotiaita...jos heitäkään.

Lisätty: 29.07.2011 - 18:35

Ps. Vanha ja vanhus ovat hiukan eri asioita..Jälkimmäisestä puhutaan vasta, kun on yli 80v ja sitä paitsi joissakin tilanteissa minä tunnen itseni vanhaksi. Hoidan muutamaa yli 90v ja hekään eivät ole mielestään vanhoja...joskus vaan puhuttelevat minua äidikseen..mielihän pysyy nuorena ikuisesti, raamit vaan vähän rapistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 17:33

Metusalem.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 17:52

Mariaana, oi eih, minäkö siis vanha. No leikilläni heitän tämän. Onhan täällä nuorien seurassa hauska
olla härnäämässä ja piikkeä viskomassa, sekä iloisista aiheista riemuita.
Omia mielipiteitä esiintuomassa, vaikka ne eivät aina lohduttavia olekkaan.
Heikun keikun mennään alas ja ylös, naama menssingillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:02

No ketään ei voi sanoa vanhaksi, sillä hän voi olla hyvinkin nuorekas, en myönnä ikinä itseäni vanhaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:59

Olin kylässä. Sinne saapui juuri neljä täyttänyt pikkumies. Hän tokaisi jo ovella muille serkuilleen: Minä olen kaikkein vanhin! Eli neljävuotias on jo sitten vanha.
Mutta itse en ole vanhin enkä vanha vaikka olenkin kohta 64...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 19:25

Ihminen on sen ikäinen kuin itse tahtoo. Sanonta. Mutta en itse siihen usko. Joskus kun oiken ilo ylimmillään, unohtaa koko ikä asian.Minusta silloin olen vanha, kun on parimetrii maata päälläni.Siihen asti olemme eri ikäisiä ihmisiä.Itselläni hyviä ystäviä vireitä 8-90v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 19:35

Ikä ei ole kuin numero paperilla, ei kannata ottaa stressiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 20:07

Ikä näkyy numeroina, mutta mikä on ihmisen mieli itse katson itseäni huomattavasti nuoremmaksi mitä nuo numerot sitten onkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 20:22

Se ikä numeroina on korvien välissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 20:58

Vanha hm.. onko sekin katsojan silmässä...
Uimahallin saunassa meitä oli noin 10 naista ikähaarukka noin 20-70v ja
sieltä selllainen pikkuprinsessa ehkä 4v tuli mummonsa kanssa ja
totesi ovella että " mummo tuu jo .. täällä on hirveästi mummoja" :DD

Lisätty: 29.07.2011 - 20:59

Niin ,että mitähän ne parikymppiset "mummot" tuumalivat vanhuudesta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 23:47

Kävin tännän siivoamaassa ihmisellä..joka täytti keväällä 100 vuotta..ja on vielä todella elämän haluinen..eikä sano,että on vanha..
Tekee ruuat itse ja käy kaupassa,,todella rautamummo..
On ihana harmaapää..kultakutri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:06

Muut vanhenee, itse ei koskaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:18

Minun poikani vanhenee joka vuosi.Mutta minä olen yhtä vanha, kuin ennenkin : )

Olet juuri sen ikäinen, kun itsesi tunnet olevan.Mitäpä me numeroista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.07.2011 - 22:04

Ihminen on juuri niin vanha kuin haluaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:01

Vanha ja vanha. Mitenkäs tuohonkin osaisi vastata. Ei minulla ainakaan ole tietoa.