amu
Kysytty: 29.07.2011 - 14:55

kumpi mieluummin koti- vai ulkomaan matka ja miksi?

Avainsanat: kotimaa ulkomaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2011 - 08:09

Ulkomaanmatkat ovat mieluisia siksi, että silloin on suuntana yleensä jokin aurinkoinen ja lämmin kohde. Mutta kyllä täällä kotimaassakin olisi monta hienoa paikkaa vielä käymättä.

Kysyjän kommentti

kiitos kaikille hyvistä vatauksista ;) lämpimään tekee itsellänikin mieli sitten kun kotosuomessa meinaa palella ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 16:22

Ulkomaille ain mieleni tekevi. Pidän rantalomista ja kyllä kaupunki lomatkin mukavia on. Lentokoneen irrotessa Seutulassa, niin silloin tietää, että tää onnea on ja pääse huitsin pitkälle pois arjesta. Kotimaanmatkailu kiinnostaa sen verran, että meidän perhe tykkää kylpylälomista, joten Suomen kylpyvät ovat tulleet vuosien varrella tutuiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 16:34

Kotisuomi kun sinne voi töräyttää omalla toyolla. EU'ssa vähempi tulloo käytyä.
Ulkomaista viimeksi underdown eli pallon alla tuli käytyä, mutta se alkaa olla näillä aamuilla työtä =raskasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 16:45

Ulkomaanmatkalle noin 2 kertaa vuodessa ja siinä välissä lyhyitä kotimaan matkoja. Täytyy irroittautua työstä ja kotikuvioista aina välillä. Matkailuhan on harrastukseni monen muun ohessa ja ulkomaat sekä kulttuurit kiinnostavat kovasti. Matkailu myös avartaa ja se on taatusti totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 17:54

Kyllä minä kotimaata enmmän kiertäisin kuin ulkomaata. Tuttua, turvallista ja eivät voisi minua myydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:29

Rakastan matkustamista. Olkoon kotimaa tai ulkomaat. Kaikki käy.Tietenkin matkailu avartaa, ainakin rahapussia. Mutta mitä siitä.Mitään et mukaasi saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 19:30

Kotomaani on se matkakohde jota silloin tällöin koita täydentää. Nyt Imatra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 20:02

Ulkomaille, siellä todella edullista verrattuna Suomen hintoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2011 - 20:28

Pääsen yleensä matkoille talvella ja silloin ehdottomasti ulkomaille: aurinkoon ja lämpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:23

Koirien kanssa tuli aikanaan kierrettyä Suomi aika tarkkaan.Jokainen jäähalli ja urheilukenttä tuli melkoisen tutuksi....Joissakin kaupungeissa viivyttiin yö tai kaksi...
Ulkomailla sama homma.Nautin suunnattomasti jokaisesta matkasta,minne se sitten johtikin.
Silloin, kun koirat on jääneet kotiin, on matkanteko tietysti ollut erilaista ja useinkin silloin mentiin ulkomaille...
Pidän ulkomaan matkailusta enemmän.Näkee ja kokee erilaista ja uutta.Ja on kiva tulla sitten kotiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 18:57

Pohjoisessa tulee käytyä ainakin kerran vuodessa, mutta etelässä sitä useammin. Joten ulkomaanmatkoja tulee enemmän tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:19

Molempi parempi. Kesällä en yleensä matkustele Suomen rajojen ulkopuolelle, ellei Viron tai Ruotsin matkoja lasketa. Suvi on Suomen suloisinta aikaa enkä henno täältä lähteä minnekään.

Keväällä ja/tai syksyllä jonnekin kaupunkilomalle, sillä silloin ei ole vielä/enää järjettömän kuuma eikä paljoa turisteja.

Talven selkä taittuu mukavasti parin viikon Kanarian lomalla.