Ovatko retro ja vintage sinun juttujasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.07.2011 - 13:45

ihan vähäsen, tuo retro meinaan, kerättiin varastoista kirpputorille myytävää, löysin 70- luvulla ostetun shifonetin, en raaskinut sitä myyntiin laittaa, vaan sijoitin sen baarikaapin tekeleeseen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 14:35

Ei missään muodossa, eikä mitenkään! Ei iske ei sitten yhtään. Kamala värimaailma....Eikä ne muodotkaan ole oikein käytännöllisiä, on sitten kyse huonekaluista tai vaikka vaatteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 14:40

Kyllä kolahtaa vanhaan kirpparinkiertäjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 16:09

Ei kolahda mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 16:46

No ei juurikaan kolahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:26

En ole innostunut vanhoista roinista. Niitä on jokaisen kotona varmaan ihan tarpeeksi.Ollut ja mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 18:57

Mieluummin menen antiikin puolelle, nuokin tulevat sitten joskus perässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 19:02

Joskus tuntuu, että ei meillä muuta olekaan. Miheni kuuskymppisillä esiinnyin lähes 70 v. vanhalla äitini tanssimekolla. Tätinikin mekko odottaa kaapissa sopivaa paljastusta. Huonekalut ovat vanhoja, perittyjä ja dyykattuja. Sohva on sentään ostettu uutena kaupasta. Että jotain sentään. Talo onkin sitten jo antiikkia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2011 - 20:20

Kierrätys on kova sana meillä - toiset vie myyntiin ja minä ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 21:30

Kyllä osittain... ja vanhemmilla perintökaapeilla, lipastoilla, tuoleilla on oma muistonsa ja arvonsa.'
Vintage vaatteet ei ehkä niinkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:02

Retro ei oikein kolahda mutta vintagesta tykkään lähinnä sisustuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:22

Retro pienimuotoisesti esineissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 18:50

Ei kiinnosta sitten pätkääkään.