Katsoitko eilen televisiosta iskelmä Finlandian?

Me katselimme ja ja oikea kaveri tuli valituksi.Laura Voutilainen oli aivan mahtava,kyllä oli kiva katsoa sitä tanssi ja laulu esitystä.Hyvä Laura!

Avainsanat: viihde virkistää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 08:10

Kylläpä tuli katsottua. Tykkään noista musiikki ohjelmista. Mieheni huuteli pellolle kun harventelin punajuuripenkkejä että tulehan katsomaan telkkua ,sieltä alkaa hyvä ohjelma.Kontrolli pelasi hyvin , näin sitten tuon ohjelman.Laura on monipuolinen. Markku Aro ei ole vanhentunut niinkuin jotkut muut vanhenee. Hyviä lauluja. Mariska oli ihana.Aito uskaltaa olla .

Kysyjän kommentti

Markku Arolla on aina pilkettä silmäkulmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 08:19

Ei tullut katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:36

En. Olin siihen aikaan lenkillä josta jatkoin suoraan iltauinnille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 09:06

televisionkatselu jäi vähemmälle, ja ainut mitä katsoin oli `murhan jäljet-sarja´.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 11:01

Tv kyllä auki sillä kanavalla, mutta tuli pikuisen kuuneltua syrjäsilmällä, Pepehän tuon nappasi vanhoista konkareista...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2011 - 12:47

koko päivä meni pihalla touhutessa, ei käynyt tv edes mielessä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 15:55

En katsonut, tv:n katselu kesällä on jäänyt kokonaan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 16:06

En katsonut, olimme mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.07.2011 - 20:06

Enpä katsonut, laitoin sen kyllä tallennukseen, eli kunhan tulee sopiva tilaisuus, katson. Voittajan jo tiedänkin. Hänen en olisi suonut sitä palkintoa saavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:54

En ole niin kiinnostunut, että sitä varten telkkarin avaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:30

Sopivasti sattui olemaan telkkari auki ja tulihan se katsottua. Samaa mieltä, Laura Voutilainen on todella hyvä esiintyjä.