Joku pelailee minun nimimerkkini alla.

Onko mahdollista, että joku pelaa nettipelejä minun tietämättäni. Katselin perustietojani ja kohdassa pelit, löysi sellaisia pelejä joita en varmaan ole pelannut.

Avainsanat: outo juttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.07.2011 - 20:05

Näitä nettivarkaita riittää. Yritä ottaa selvää miten se on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 21:07

Otapa selvää palvelimesta jolla pelaat, niin jollet saa salasanaa muuten vaihdettua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 07:53

Outo juttu,itse en pelaa mitään pelejä.Ristikoita kyllä täytän netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 07:55

ehkäpä voisit kysyä sitä ylläpidolta, mutta en uskoisi että kukaan pääsee nimimerkkisi taakse, paitsi jos olet kirjautuneena ja joku muu avaa sivustosi Sinun koneellasi, ( käyttää konettasi ).
mielestäni itsekään en ole keilaillut täällä, mahjongia olen joskus kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:08

empä ole pelannut kuin pasianssia koneella, joten siihen ei tarvi edes nimimerkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:12

En uskalla lähteä pelaamaa, tieto on niin pientä minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:37

Voisikohan ylläpito osata auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2011 - 12:49

minä kokeilin yhtä pallukkapeliä kerran ja minun tiedoissani lukee että olen pelannut jo 3 kertaa sitä samaa peliä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 15:54

Olen myöskin kokeillut muutamaa peliä, mutta eipä ole mun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:53

Kaikki on mahdollista, kun salasanoja ja nimimerkkejä on varastettu pilvin pimein.