haluaisitko moniavioisuuden suomeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 20:02

kyllähän se on jo jossain määrin, ei nyt tosin ihan papereitten ja lain kirjaimen mukaan.
vanhemmalla veljellänikin vaimo ja monta " hoitoa " siinä sivussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 20:16

No jos vain riittää paukkuja, niin miksi ei, mutta minä olen jo juossut sen junan ohitse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:24

Se on sama mitä minä haluan, vieraissa ja toisissakin on juostu läpi vuosien ja tullaan juoksemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:43

Jos jokainen osapuoli on aikuinen ja halukas avioitua toistensa kanssa... Niin miksei?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 21:09

Miksi , näin meillä on tuo yksiavioisuus jo opetettu lapsesta asti jo sukupolvien ajan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 22:59

Olisi varmasti värikästä elämää. Eiköhän tämä nyt riitä minulle.

Lisätty: 29.07.2011 - 08:14

Mariaana ilmaisi, että suomalisiile tuskin sopisi.Olen samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 07:51

Sitähän tapahtuu kulisseissa koko ajan. Moniavioisuus laillisesti ei taida olla suomalaisen luonteen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:38

En halua. Tosin kovin monella tuntuu olevan salarakkaita sen "virallisen" rakkaan lisäksi jo nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2011 - 12:54

kyllä nuo vihreät keksii ;) moniavioisuus ei voi ikinä olla kaikkien osapuolien oikeasti haluama tila, aina on joku joka ei ole tyytyväinen, mutta hyväksyy asian kun ei muuta voi, ollaan joko kateellisia niille joita suositaan enemmän tai ollaan mukana jonkin riippuvuusseikan takia (raha, rakkaus, asunto, lapset, laiskuus jne.) tämä tietysti vain oma mielipiteeni tällä hetkellä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 15:53

Löytyis tuo ekakin, niin sit vois katsoa riittääkö yksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:28

En toden totta, vaikka taitaa noita moni avoja jo ollakin, mitä sitä vihille vannomaan valhetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 16:24

kahden ihmisen välinen suhde on mielestäni se kaunein. Mutta jos suhde sen vaatii/kestää, niin hyväksyn sen vaadittavan "piristeen"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:52

Voi sitä vesisängyn loisketta sanoi aikanaan Imatratar.