Taas on jokavuotinen Vantaan kaljakellunta tulevana lauantaina.

Itse en ole koskaan osallistunut. Kellunnan jälkeen on valtavat määrät roskaa joen reunoilla.
www.iltasanomat.fi/videot/vi...56256.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2011 - 08:42

Nuorten miesten leikkejä. ja kai siellä naisiakin on mukana.

Kysyjän kommentti

Olin katsomassa kellujia ja huomasin, että ikäjakauma oli laidasta laitaan, oli siellä myös iäkkäämpääkin porukkaa mukana, joten ei ole ainoastaan nuorten juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 18:51

Näin on en kellu, eikä kelluteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:21

Eikä riemulla rajaa. Toivottavasti osanottajat eivät juo kuormasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 21:06

No kesä teettää mitä ihmeellisempiä ilmiöitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 07:52

Johan ne ovat kelluneet useampana kesänä. Kaljakellunta..hm..kuulostaa turhalle touhulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2011 - 13:01

tuntuu vaaralliselta touhulta jos myös juovat sitä eivätkä vain kelluta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:50

Kuuluu kesän hulvattomimpien tapahtumien joukkoon. Itse en osallistuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:32

Toivottavasti kaikki pysyvät pinnalla. Minua ei kiinnosta osallistua.