Onko sinulla kylmät vaiko kuumat jalat? Itse kärsin kuumista/levottomista jaloissa.

Jalkojen kuumuuden takia, vihaan sukkia, joten sukkia käytän ainostaan talvella. Kotona ollessani olen aina paljain jaloin. En voi nukkua, jos peitto on jaloillani, potkin sen heti pois. Sisareni nukkuvat villasukat jalassa, tasan ei mene tämäkään asia :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 20:05

en voi edes hengittää jos pidän sukkia tai jalkineita kotona sisällä, oli kesä tai talvi.
muutenkin olen kuuma nahkastani, sanovat ne jotka iholle pääsevät ;-D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 18:53

En voi nukkua sukat jalassa, joten olen siis lämminverinen jalkojeni suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:17

Koleat nuo tuppaavat olemaan varsinkin talvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:22

No ei sukkia ainakaan yöllä voi olla jalassa. En saa nukutuksi, jos on kuoret jalassa, se on vähän kuin muutkin jutut sängyssä , no paita päällä ,esim!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:45

Minulla on myös ns. "kuumat jalat". En tästä tosin kärsi. Olen muutenkin nudisti; Harvoin pukeudun kotonani. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 21:03

Koleat on jalat mulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 21:45

Ehkä enemmän kylmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 23:09

Nuorena oli kylmät jalat, aina niitä paleli.Enään en palele., muija niin kuuma kun kekäle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 07:55

Kylmät jalat olleet aina...villasukkia tarvitsen jo viileinä iltoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:44

Kylmät jalat. talvella palelee herkästi eikä näin helteilläkään kuumota eikä hiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 09:10

Minulla on kuumat jalat, kuljeskelen paljain jaloin yleensä, inhoan laittaa sukkia jalkaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 12:40

Aina varpaat palelee. Kotona lähes aina villasukat jalassa hiihtelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.07.2011 - 13:11

taidan olla poikkeus, en ole huomannut kumpaakaan, pakkasella palelee ja helteellä hikoilee, muina aikoina ihan hyvä olo jaloissa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:30

Kuumat ja levottomat jalat tanssiparketilla.