Pelkäätkö ukkosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 13:27

Kyllä pelkään ukkosta, tiistaina säikähdin kamalasti,kun räsähti tässä talomme lähellä ja tuli oikein sellainen tulikiven katku,en tiedä mihin iski.En haluaisi olla ukonilmalla maalla,enkä myöskään saimaalla.Kunnioitan suuresti luonnonvoimia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 13:38

Minä pelkään ukkosta, on salamat voimaa täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 14:11

En pelkää, mutta äsken kyllä rysähti ihan päällä salama ja sulakkeet pimahti.
No jos en pelännyt niin säikähdin kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.07.2011 - 14:27

samoilla linjoilla liinun kanssa, ihan lähellä jyrinä kyllä saattaa säikäyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 15:18

En ukkosta periaatteessa pelkää, mutta pelkään salamoita ja välkehtimistä, vaikka salamat aiheuttavat aineellisia vahinkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 16:13

mulla on sairas viha -rakkaus suhde ukkoseen. nautin kun se jyrrää ollessaan sopivan matkan päässä. jos menee ihan yli ja kovin paukkuu - mulla nipistelee sormenpäät, sydän hakkaa jne. kädet korvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 16:51

Kerrostalossa en, mutta maalla mökillä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:16

Kauan sitten pelkäsin enää en, vaan koitan saada tuon salaman kuvattua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:49

Kyllä jos tulee ihan päälle ja kovana.Ennen pelkäsin että tuli uniin salamat.En enään niin vauhko. Mutta tespelit irrotan muuten hajoo.Ylijännite hajottaa.Olemme sähköjen päätepisteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:56

En pelkää kaupungissa ollessa, jos olisin esim. mökillä, niin varmasti pelkäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 19:23

En ole koskaan sitä pelännyt, vaikka kovasti on ukkonen ja salamat suvun ihmisiä koetelleet...Minkä sitä ihminen luonnonvoimille voi.Ei niin mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:14

En pelkää, mutta kunnioitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:16

jo vain ja olen sen pelon tartuttanut Fiina-koiraankin. joskus lapsena maalla tuli pallosalama sisälle, siitä kait jäänyt kammo ukkosta kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:34

Idaa komppaan. Oikeastaan nautin rajuilmasta. Aina kun ulkona alkaa sataa kaatamalla niin, että näkyvyys on lähes 0, iskee omituinen hinku lähteä ulos avojaloin tallustamaan ja kastumaan läpimäräksi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:48

En pelkää, usein upea luonnonnäytelmä. Mutta vaaransa siinäkin on, lapsuudessani meinasi polttaa koko talomme ja onhan tänäkin kesänä jo yksi henkilö menehtynyt salamaniskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:27

Ei ukkosta, mutta akkanen saattaa aiheuttaa pelonsekaisia tunteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:39

En pelkää vaan nautin luonnon järjestämästä näytelmästä. Salamoiden leiskuntaa katselen hyvin mielelläni. Olen lapsesta saakka ollut ukkosfani.