Mikä on mieluisin kesäpuuhasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 14:11

Maarit3 vei "kirjaimet koneeltani" :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.07.2011 - 13:41

Konttailla tuolla puutarhassa kukkapenkeistä rikkaruohoja pois nyppiä ja keinussa istua ja ihailla kukkaloistoani.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.07.2011 - 14:28

en kyllä kerro, mutta minäkin tykkään touhuta puutarhassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 14:50

Onnela, puutarha ja kesämökki. Niiden sivussa menee kaikki muukin kesäkiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 15:19

uiminen, valokuvaaminen, ristikon teko tms...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:15

Valokuvaaminen ja matkailu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:30

Matonpesu tuossa Keurusselästä virtaavassa joenmutkassa. aamutuimaan meno sinne ensimmäisena
valloittamaan paras pesupaikka ja levittäytymään harjoineen ja mantysuopineen siihen.
Ja hyräellen keriä mattokääröä auki ja miettiä minkä raidan tuokin kohta osaisi kertoa.
Sillä pesen vielä äitivainaan kutomia räsymattoja. Vähitellen huomaan viereeni ilmestyneen
useammankin matonpyykkääjän ja kova kalkatus alkaa käydä, välillä niin kova, että kantautuu
kauemmaksikin.
Termaripullosta otetaan aamutuimaan huikkaa ja koht.siltään kun arki-ihmiset polkevat virkoihinsa,
on työläisakka, eläkkeellä oleva jo pessyt viime talven kurat pois matoistaan.
Kuinka olenkaan tyytyväinen päivän saldooni. Paras kesätyöni on tämä ja aina odotettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:50

Uiminen niikuin eilenkin. 5 kertaa saunaan ja kunnon löylyt ja uimaan, olin kauan vetessä.Oli ihanaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 17:55

Lomalla ollessani viihdyn hyvin kylpylöissä, täysihoito ja saa nauttia koko rahan edestä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.07.2011 - 20:13

Ei sitä kaikkein mieluista ole, sillä tykkään yleensäkin kesällä viettää aikaani puutarhassa ja pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:19

taannoin asuin järven rannalla, mikäs hienonpaa kuin antaa venee lipua hiljalleen järvellä ja haaveilla....
mutta eihän se mitään puuhaa ollut, no vaikka onkia siinä ohessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 20:31

Marjastaminen ja sienestäminen. Pidän myös toisten kalastamisen katselusta hiljaa vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:10

Lueskelen mieluusti,mutta teen sitä kyllä talvellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 08:50

Uinti, lueskelu parvekkeella tai yleensäkin ulkona, pihahommat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2011 - 11:48

Puutarhassa tonkiminen ja kitkeminen, marjastus ja sienestys. Joka kesä pitää etsiä uusi oma harrastuskokeilu. Tänä vuonna pikkuisten betoniesineiden valaminen; kumikäsineeseen, pikku saappaaseen, jääpalamuotteihin yms.(kaksi betonisäkkiä jo mennyt) Ja tietty pienet puutyöt; kompostiaidat, terassit, puulaatikot yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 12:26

Kalastus ja kelastus. Ahdin antimien valmistus eri tavoilla. Savustettuna ahvenet ovat parhaimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:40

Löhöily, kirjojen lukeminen, marjojen ja sienten poimiminen.