Mitä mieltä olet homopareista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2011 - 12:48

No kaikkihan on hyväksyttävä tässä maailmassa ja me jokainen kuljemme omassa junassa omien maailman katsomuksien mukaan!
Talvisin kanarialla se on arkipäivää, nuo homoparit, joten suotaneen kaikille vapaus valita suhteensa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 27.07.2011 - 13:00

samaa mieltä, olisi kuitenkin mukavaa kun marssisivat ja mekkaloisivat hiukan vähemmän, en ymmärrä miksi sitä huomiota on nyt haettava koko ajan ja joka paikasta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 14:34

Kaikkia niitä on ei muuta voi sanoa ja hyväksyttävä. Ennen oli toisin. Naapureina asustaneet joskus kauan sitten erosivat kun nuorimmasta pojasta taisi tuollainen tulla. Vanhempien suhde ei sitä kestänyt.Jokainen valittee omat tiensä, omien viettien mukaan.Vaikuttaakohan tuohon koti kasvatus vaiko joku geenin lipsahdus.Kohdistuu samaan sukupuoleen kiinnostus.Siitä sitten Homoja tai Lespoja.Ihmettelen vaan mistä juontaa tuollainenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 15:16

Tehköön mitä lystäävät. Ei minua haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 15:20

Ihan vapaasti saavat asua ja elää minunkin puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 16:05

Jokainen ihminen on yksilö.Sellaisena saanee ollakin . Seksuaalisuus on niin pieni osa ihmisen olemista ja elämää, että mitä kukakin omassa makuukammarissaan tekee, tehköön.Kunhan se ovi on kiinni.Ei kuulu muille.
Koiramaailmassa runsaasti homopareja.Parempia ystäviä saa hakea,kun ystäväkseen pääsee : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 17:40

hyväksyn heidät ihan siinä kuin heteroparitkin .. ei se suuntaus ihmisestä tee yhtään sen huonompaa tai parempaa .. sammallaisia ovat , kuin me heterotkin .. tai ehkä hitusen suvaitsevaisempia ... uskoisin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:19

Jumala loi ihmisen kuvaksensa. kuka perkele ne homot ja lesbot sitten on luonut?
saavat minun puolestani elää ihan vapaasti niinkuin muutkin ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:21

Olkoot mitä ovat, ei kiinnosta, mutta pitävät liian suurta ääntä itsestään.
Harrastuksen kautta, eräässä yhdistyksessä, oli muutama lesbo... enkä heille kyllä pisteitä anna, pari heistä oli tosi agressiivisia, haastoivat riitaa ja siitä oli seurauksia koko yhdistykselle.
Ei ollut mikään lepakkoyhdistys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:25

Kukin valitsee kumppaninsa oman mieltymyksensä mukaan, eikä siinä ole muilla nokan koputtamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:30

Ihmisenä hyväksyn, Homarina kyysenalaistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:42

Jokainen taplattakoon tyylillään, mua eivät häiritse mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:49

Minulla ei ole homoja mitään vastaan. Itse asiassa pidän heidän nykyisestä äänekkyydestään ja näkyvyydestään julkisuudessa. Heterouteen on ehtinyt puutua, kun sitä pursuaa kaikkialla; Elokuvien, sarjojen ja kirjojen romanssit ja seksikohtaukset, kadulla käsikädessä talsivat parit, arkiset juttelut omasta perheestään jonkin puolitutun kanssa, mainonta, lastenohjelmat, yms... Heteropropagandaa on kaikkialla! ;D Soisitte homoillekin hieman lisää elintilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.07.2011 - 22:11

Jokainen taaplaa tyylillään - ja jokaisella on oikeus rakkauteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 23:42

Homotkin ovat samalla tavalla ihmisiä kuin heterot ja lesbot ja bit
Jokainen on hyväksyttävä huolimatta siitä, kumpaan "kallistuu" mielummin :))

Kaikki ovat ihmisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 07:23

Eipä mua haittaa mitä kukakin tahoillaan puuhastelee.
Ihminen se kuitenkin on joka omalla persoonallaan merkitsee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 12:54

Mitä mä heistä pahaa puhumaan, muutama tuttu on tullut elämäni varrella vastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 13:35

Minulle meinaa ainoastaan itse ihminen.En kysy koskaan uudelta tuttavalta mikä on hänen suuntansa sukupuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 16:11

tarkemmin ajatelleen en mitään mieltä. eli ihan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:26

Se on jokaisen oma valinta, jos niin on hyvä olla niin mikä ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2011 - 19:45

Ei kait heistä voi olla sen enempää mieltä kuin heteropareistakaan. Tuttavapiiriini kuuluu miespariskunta, ovat erittäin mukavia, ihania ihmisiä.