Matkakuvien lataaminen on todella hidasta. En jaksa odottaa monta minuuttia yhden kuvan latausta. Missähän on vika?

Lisätty: 01.08.2011 - 09:38

Kiitokset vastauksista. Yritän oppia pienetämään kuviani.

Avainsanat: kuvien lataaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2011 - 10:56

Japp kyllä se on suuruudesta kiinni !
Kun monasti puhutaan ettei ole koosta kysymys, mutta tässä tapauksessa on!

Kysyjän kommentti

Tällä vastaajalla on huumorintaju kohdillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2011 - 07:03

Mitäs otat kuvat 14megapikselin kameralla. ablodeera.
Minä kyllä pienennän kuvat sellaisiksi että pidemmän sivun mitta 1024 pix niin jojan luiskahtaa. Sitä päitsi kopoijat ei saa kunnon kuvia itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 08:04

riippuu kuvien koosta ja yhteytesi nopeudesta. parempi pienentää kuvat käyttäen jotain kuvankäsittelyohjelmaa. saattaa olla tuskallisen hidasta ladata isoa filettä hitaalla internetyhteydellä.
tästä linkistä löydät muutaman ilmaisen ja näppärän kuvankäsittelyohjelman, ellei Sinulla satu olemaan jo koneellasi: www.internetinilmaista.net/k...ttely.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 10:34

Pienennä kuvat ja nopeempi yhteys, niin johan alkaa pelittämään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 10:56

Mopolla ei saa ajella pitkin moottoritietä.
Tässä on kyseessä vähän samantapainen ilmiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.07.2011 - 13:05

600*800 riittää mainiosti, koko putoaa muutamaan kymmeneen kiloon, itse en ole vielä kerennyt kokeilla kuvien laittoa tänne ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 15:34

Suuri ei aina ole parasta, tässä tapauksessa. Ohjeita saitkin jo edellisiltä vastaajilta. Minun tietsikkani toimii vielä hieman paremmin, kun avaan taustalle jonkin nettiradion kuulumaan. Kuvat siirtyvät siten nopeasti. En tiedä onko mitä yhteyttä, mutta näin toimii täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 16:11

Sulla taitaa olla kuvat isos koos? Pienennys kannattanee...Mulla laitetut kuvat hujahtaneet sivulle muutamassa sekunnissa per kuva.
Onnea pienennysyrityksille :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:22

Minulla on usein mokkulan kanssa koko touhu niin hidasta, etten juuri kuvia lataile. Napsuunkaan en ole ladannut kuvan kuvaa osittain tästä syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.07.2011 - 22:05

Hienoja pelejä ja paljon taitoa tuntuu olevan lääkkeenä tähän tautiin. Itse omaan tavallisen digikameran eikä taidot riitä muuhun kuin kuvan ottoon ja niiden siirtoon. Totesin saman aikoinaan, enkä ole pahemmin tykännyt laittaa napsuun kuvia. Väärässä järjestyksessäkin ne tulee, pitäisi laittaa viimeinen ensimmäiseksi, niin sitten olisivat kohdillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 23:45

Olis tosi kivaa, jos pystyis lataamaan enemmän kuin yhden kuvan samaan aikaan. Ei tapa aika se, kun lataa monta kuvaa samaan aikaan.

motto: Älä tapa aika tai muuten aika tappa sinut.

Ja samaa olen pohtinut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 12:48

Kuvien koosta riippuu latausaika, siis pienentämään kuvia siis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 08:31

No sentäs yksi harmi, jota voin laistaa, ei tarvi ladata kuvia mihinkään, teetän ne kuviksi vanhanaikaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:23

Koitapas pienentää, niin ehkä saat ne nopeammin ladattua.