Eräässä Kiinan maakunnassa käytetään kobraa lapsenvahtina...miksi?

Avainsanat: käärme lapsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.07.2011 - 21:30

Lounais-Kiinassa käytetään kobraa lapsenvahtina siksi, että se syö muita käärmeitä. Tarina kertoo, että viisas kobra kietoutuu lapsen ympärille suojelemaan tätä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Tanneli tiesi...aikamoinen lapsenlikka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.07.2011 - 21:07

kobralta lienee suu neulottu kiinni, ettei pääse myrkkyhampaallaan puremaan lasta.
www.youtube.com/watch?v=_zRmhbkieho

en kyllä osaa sanoa missä maakunnassa ja miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 09:28

Kyllin pelottava vartija, ettyä vieras ei uskalla lähestyä lasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 10:52

Uskoisiko noita,
outoja tarinoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 18:21

Minä pitäisin kobran ja lapsen mahdollisimman etäällä toisistaan. Eikä itseänikään kiinnosta tehdä kobran kanssa tuttavuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.07.2011 - 21:59

Mitähän huuhaata tuokin on. Inhoan käärmeitä ja matojakin niin paljon - etten edes ota selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 23:47

Mikä käärme toi on? Ei varmaankaan anakonda

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:21

Hui kauhistus, enpä taitaisi lapsosia vahdille jättää.