milloin tänne lähettyihin kysymyksiin vastataan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2008 - 18:04

sitten kun keretään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2008 - 21:34

Kun tarkistan sähköpostini niin samalla voin vilkaista Napsun kysymyksiä. Vastaaminen on satunnaista ja paljon siitä kiinni kuinka paljon itse tiedän kysymyksestä. Jokin aihe tuntuu mielenkiintoisemmalta kuin joku toinen.

Yritän kuitenkin vastata nuorille, mikäli voin tehdä johtopäätöksen jostakin, että tätä kysyy joku lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2008 - 23:41

Kaksi asiaa ratkaisee, millainen kysymys ja mihin aikaan kysytty. Täällä ei ole päivystävää vastaajaa, vaan joukko ihmisiä jotka käyvät silloin tällöin (oman aikataulunsa puitteissa) vilkaisemassa, olisko mielenkiintoisia kysymyksiä. Jos hyvin käy tuuri, voit saada vastauksen heti 'paluupostissa', huonommassa tapauksessa voi mennä päiviäkin, poikkeustapauksessa jäät vaille vastausta (silloin melkein varmasti kysymyksessäsi on jotain parantamisen varaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 00:50

aina kun osataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 10:00

Riippuu kysymyksestä, muutoin jatkan vastaustani valperin sanoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 10:08

minä vastaan pari kertaa viikossa, yleensä aamulla kello viisi tai ilalla kymmenen jälkeen