Minkäälaista säätä on Niilin risteilyllä tammikuussa

Avainsanat: egypti niilin risteily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2011 - 18:07

Keskitalvella on usein tuulista ja yöt ovat viileitä. Päivän ylin tammikuussa 20°C, yön alin 5°C.

Lähteet:
www.aurinkomatkat.fi/egypti/...n-risteily

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2011 - 14:31

väitetään että hyvät ilmat tammikuussa, ei liian kuumaa, paitsi jos tykkää .
www.holiday-weather.com/country/egypt/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 18:27

Napsun sää kertoo näin!

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/73

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 20:58

Aika laila samanlaista kuin Suomessa lämpötilat touko-kesäkuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 21:24

Tammikuu on viilein kuukausi Egyptissä. Matkalla kannattaa varautua suomalaisilla kevätvaatteilla. Sadetta tuskin tulee, mutta tuulista voi olla. Auringonlaskun jälkeen voi olla jopa lähellä 10 astetta. Mutta ei välttämättä. Hyvää matkaa, en itse ole vielä kokenut Niilinristeilyä, mutta kyllä varmaan jo aika pian pääsen Assuanille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 07:46

Oikein sopiva leppoisa kesäsää, suomalaiseen makuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:15

Viileää on.