Pitäisikö Anders Behring Breivikin oikeudenkäynnin olla julkinen vai suljettu?

Itse kannatan sitä suljetuin ovin sen vuoksi, että hän itse toivoo sen olevan julkinen. Muuten kyllä olen sitä mieltä, että kaikille avoin ja TV-kamerat paikalle ja linssi syytetyn naamaan lähes kiinni.

Lisätty: 25.07.2011 - 13:49

Breivikin oikeudessa kertomat asiat kyllä median toimesta päätyvät aivan varmasti julkisuuteen, oli suljettu tai ei. Ja asianajajan välityksellähän niitä ajatuksia on jo hieman julkaistukin.

Avainsanat: breivikin oikeudenkäynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2011 - 12:57

Suljettu.Mies haluaa julkisuutta itselleen ja ajatuksilleen.Ketä kiinnostaa HULLUN puheet?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 25.07.2011 - 13:13

minusta julkinen ja kuorrutettuna kunnollisella rangasituksella, voisi joku koulusurmaaja miettiä että kannattaakohan sittenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 13:22

Suljettu oikeuden käynti on paikallaan. Ei lisää huomiota tuollaisen ajatusmaailman omaavalle ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 13:36

Norjan oikeuslaitoksen mukaan enimmäisrangaistus on 21v ehdotonta,jos pakkohoitoon(tai mikä sen nimi oli,en muista) määrätään mielenvikaisenä olis elinkautinen.
Ehdottoman suljettua oikeudenkäyntiä kannattaisin,ei pääsis julistamaan ajatuksiaan,mutta millä lehdistö sitten herkuttelis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 14:34

En ota kantaa, asia on aivan liian ikävä, juristit päättäkööt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 14:58

MInä olen suljetujen ovien puolella.Ehdottomasti. Mutta asiasta päättää ihan muut ihmiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 16:14

Suljettu tai ei, mielipiteitä tulvii joka puolelta. Mitäpä me siitä hyötyisimme, vaikka olisi julkinen,
liiaksi uteliaita vain. en jaksa ajatella koko asiaa edes loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 17:57

Suljettu, kusipää haluaa vaan julkisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2011 - 11:50

suljettuna, vaikka olisi halunnut uutisten mukaan julkisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.07.2011 - 21:28

Jos se olisi julkinen, asia olisi nopeasti käsitelty. Joku pääsisi eliminoimaan hänet - vaikka talon sisälläolijoista joku joka ei käsitä moista julmuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 15:26

Julkinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:14

Suljetuin ovin.