Kuuluuko onginta perinteisellä mato-ongella kesäpuuhiisi?

Avainsanat: ongelle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.07.2011 - 10:50

Ei kuulu, matoa en koukkuun laita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.07.2011 - 10:59

Kyllä kyllä! Ei mökkeily ole mitään ilman laiturilta ongintaa...Tai yökalaa veneestä.Siellä vasta sielu lepää ja on rauhallisen tyyntä.Saa olla ajatuksineen kalakaverin kanssa tai ihan yksin :) Bonuksena saalis , josta sitten vaikka rantakalaa tai savuun laittaa....Tai kukkoa....Tai keittoa...Tai vaikka vaan pannulle .NAM!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 12:28

Airiston reunalla on hyvin useasti onkireissu edessä. Ahvenia haetaan savustustarkoituksiin tarpeen mukaan. Niitä kyllä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.07.2011 - 12:47

ei kuulu enää, tykkään tuosta uistelusta, joten jos veden äärelle pääsen mato-onki saa olla rauhassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 15:17

Ei enää, lapsena olin innokas onkija, mutta into tähän lajiin on iän myötä hiipunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 16:01

Kyllä, kyllä ja kyllä. Laiturilta nykyään, sillä veneeseen on minulta jotenkin pääsy kielletty.
Olen ollut kova onkityttö aikoinaan. Siinä on tunti ja toinenkin elämästäni vierähtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 23:21

Heti vaan jos siihen mahdollisuus. Se on kivaa puuhastelua jos vielä saisi isoja ahvenia. Heti fileeksi ja pannuun.Ai ai ei sen parempaa olisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2011 - 23:09

Kyllä olen tänäkesänä ollut yhden kerran ongella..tuli vain pieniä ahvenia..mutta tuli hyvä ahvenkukko..muhi hyvin leivinuunissa..Mikä ihanamaa,kun istua ongella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2011 - 07:10

Ei kuulu, en osaa kalastaa.