Onko koneenvaihto Tanskan Kastrupin lentokentällä helppo?Osaan vain suomea.Löytyykö terminaalin läpileikkausta netistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 12:24

Kastrup on mukava kenttä,kivoja putiikkeja ja kahviloita,erinomainen ruokakulmaus,mutta seuraa opasteita ja tv-monitoreja.Samassa tasossa yleensä kaikki tapahtuu,et varmasti tarvitse "läpileikkausta" terminaalista,muuta kuin omat silmät ja lukutaidon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 11:39

Info löytyy joka kentältä siellä kun näytät lippusi niin jopa löytyypi luukku josta jatkolento lähtee. Jos et itse osaa taulusta katsoa Gate numeroa.
Läpileikkausta en hakenut mutta pohjakaavion;
www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Facil...itetskort/
Pitkät käytävät siellä on kulkea, mikäli oikein muistan mutta hyvin selkeät opasteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 15:28

Jos tuntuu pahalta niin pyydä lentokenttäpalvelua.Kaikki hoituu, kunhan vaan olet hieman omatoiminen. Pyydä jotain kielitaitoista vaikka soittamaan ko.lentokentälle ja tilaamaan opashenkilön.Toimii varmasti. On tietenkin maksullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 16:22

se on helppoa kuin heinänteko! hyvät opasteet kun on näkö ja lukutaito ok.
täällä vielä karttoja:
www.google.fi/search?q=kastr...d=0CEsQsAQ

tästä linkistä löytyy kaikenmaailman lentoasemien karttoja:
www.cheapflights.com/airports/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 17:13

Kastrupin kenttä on "helppolukuinen", seuraat opasteita, et voi eksyä. Kuten Jumppis, muistelen minäkin, että käytävät ovat pitkät, varaa aikaa, niin ei tule kiirus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 21:31

Japp kyllähän siellä pärjää , mutta tarkkana pitää olla. Kaikki on kiinni joudutko kirjautumaan uuteen lentoon, vai ainoastaan koneen vaihto. Jos pitää kirjautua, niin on haettava rekisteröinti kohta ja sieltä saa uudet paikat ja liput. Muuten kenttä on varsin selvä ja helppolukuinen sekä selvät käytävät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 23:56

Kaikilla lentokentillä on hyvä info matkustajille. Netistä löytyy yleensä kaikkien lentokenttien pohjapiirrokset. Kööpenhamina on helppo, Pariisissa saa jo taivaltaa, etenkin jos joutuu kenttääkin vaihtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:55

Numerot ja kirjaimet kun tunnistaa, niin kyllä siellä pärjää. Symbolina nouseva kone kirjain- ja numeroyhdistelmä, sekä portin numero.