Suomen lippu on nousssut tänä aamuna salkoihimme suuren vakivaltaisen teon osanoton merkiksi. Mitä ajatuksia teko Sinussa herätti?

Minua puistattaa kun ajattelee, mies on tunnustanut tekonsa ja ei kadu, vaan pitää sitä oikeana
tekona puoleltaan.
Meidän pieni Pohjolamme on saanut taas kovan kolauksen kylkeensä tämän mileli-
puolen teosta.

Avainsanat: norjan suuri suru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 09:03

Eilen olin järkyttynyt ja vihainen, yllättynytkin. Tänään surullinen ja mietteliäs. Millaisia nuoria maailmalla onkaan. Miten heidät on kasvatettu, onko tämä tietoyhteiskunta sittenkään hyväksi, kun lapsesta asti voi netin välityksellä seurata ja osallistua vaikka mihin..??Olemmeko enää turvassa täällä pohjolan perukoilla? Järkyttävää kerta kaikkiaan. Voimia uhrien omaisille ja läheisille sekä tämän surmaajan omaisille myös.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 10:08

Kyllä kauhulla kuuntelin tuota järkyttävää uutista. Enkä meinanut millään uskoa todeksi. Tulee heti mieleen kauheeta että ollaanko turvassa mekään. Kaheleita kun on, ne on sairaita tekoja. Sairaat ihmiset pitäisi tiedostaa. katkeruuskin tekee ihmisen ihmeelliseksi. Itse olen ihmisten suhteen aika varauksellinen ollut aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 10:58

Aivan sanaton :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 11:33

Vahvistuu taas ajatus, että ihminen on toiselle suurin peto.Koskaan ei voi tietää, milloin joku pimahtaa tyystin ja tekee kamalia.

Sanonta " Mitä enemmän ihmisiä tapaan,sitä enemmän pidän koirastani " voisi oikeastaan sopia tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 12:26

Monen monia ajatuksia ja tuntemuksia,mitä ei osaa sanoiksi pukea saati ilmoille ilmaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 12:41

Teko on aivan käsittämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 14:54

Sanattomaksi vetää, aivan käsittämätön, raaka ja julma teko. Monen nuoren elämä päättyi aivan liian aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 15:19

Tämä maailma on mennyt ihan sekaisin. Kaikki ääriryhmät ovat pelottavia.Voi näiden nuorten perheitä ja ystäviä.Osanottoni heille. Tuomio näistä samankaltaisista teoista pitäisi mielestäni olla elinkautinen kuritushuonetuomio tai kuolemantuomio..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 18:56

sadistista tunteetonta sairasta julmuutta.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Seinäjoki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 00:26

Lippu oli meillä puolitangossa toki. Ei voi juurikaan sanoa mitään, sairaudesta on kyse.
Kun haluaa tuhota järjestäytyneen yhteiskunnan rakenteita, on ajatukset pahasti vinoutuneet.
Hiljainen hetki on ollut kaikissa tilaisuuksissa myös tänään, niin myös Red Bullin näytösajossa Espalla . Ihmettelin kyllä kun nuoret eivät voineet olla hiljaa sitä yhtä minuuttia.
Tuo tapaus oli kyllä yksittäinen tapaus, ei liity mihinkään järjestöön tai ryhmittymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 08:52

Tekijän motiivia ajatuksia on mahdoton ymmärtää. Surua tunnen surmansa saaneiden ja heidän perheidensä puolesta. kuinka saaren verilöylystä täpärästi selvinneet ikinä pystyvät enää normaaliin elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:51

Liputettiin suositusten mukaisesti täällä Airiston reunalla.

Haikealla mielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2011 - 21:48

Meillä ei ole lippua itsellämme. Mutta niin käsittämätöntä tämä on. Mitä on tuollaisen pääkopassa aivojen tilalla joka pystyy kylmänrauhallisesti teloittamaan ihmisiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 20:20

Surullista, haikea on mieli.