Huomenet napsulaisille ,kaikille ystäville. Millä mielellä.

Minä heräsin ja kaikki ovet, ikkunat, äkkiä auki.Tulee aamun raikkaus sisälle.Yöllä satanut hiukan. Meillä eilen ei satanut eikä ukkostanut. Nyt aamu kosteaa ja aurinkokin näyttäytyi. Nyt pilven takana.Taidan lähteä vattu metsään, niinkauan kun niitä siellä on. Eilen äitini nuoremman sisareni kanssa hakivat niitä ämpärillisen. Vaikka kamala helle päällä.

Lisätty: 24.07.2011 - 06:48

www.youtube.com/watch?v=7K8ROKz415M

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 09:06

Huomenta kaikille. Kovin on kosteaa ja lämmintä, kuin ulkomailla. Tulin mökiltä pois koska tänään alkaa taas duunit. Katselen juuri ikkunasta meidän pientä pihapupua joka tuli taas syömään apilaa pihanurmelta. Eilen saimme mustikoita 6 litraa ja sitten alkoi sadekuurot kulkemaan ukkosen jyrinän myötä, mutta jospa tänään elämäntoveri vielä jaksaa kerätä muutaman litran. Aurinko paistaa ja kovasti on kesää vielä jäljellä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 07:02

huomenta ja aurinkoista sunnuntaipäivää. eilen kävi ukkonen ja raju sademyrsky pariin otteeseen. nyt +19C tuntuu mukavan viileältä tukahduttavan kuumiin hellepäiviin verrattuna. ukkonen aiheutti anvian nettiyhteyksiin häiriöitä iltapäivästä yömyöhään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 08:41

Huomenta teille heränneet ja unihiekkaa silmistänne pois pyyhkivät.
Mieli tuli ensimmäiseksi apeaksi, kun huomasin ikkunani takan liehuvan Suomen lipun ja muistin
mitä se on nyt meille kertomassa.
Ompa Sinulla Bongari satoisat vattumetsät, on nissä sitten kyllä puhdistamistakin.
Tänään sää on varmaan vaihtelevaa, hyvin tuskaisan "lääsyn" kyllästämää.
ei oikein ole ukkonen päässyt kohdalle ilmaa puhdistamaan., taivas on harmaan pilviverhon peittämä.
Kyllä se tänään varmaan taas ukko kävelee rautakengillään yläpuolellamme ja saa säkenet suikaamaan
meidän yllämme. Hyvä kun päästää sateen jälkeensä, ehkä metsäpalot jäävät pienemmiksi.
Sunnuntaita ja sitä sunnuntaita vieläkin kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 12:38

Savonlinnassa taivas pilvessä ja lämpötila + 25. Kävin aamulla keräämässä kopallisen kanttarelleja ja vähän mustikoita ja vaapukoita. Nyt siirryn terassille kahville, siinä hyvä seurata Pyhän Olavin maratonia, joka juostaan nyt ensimmäistä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 14:53

Erittäin hiostava ja kuuma päivä jälleen. Kävin auton pesemässä ja imuroimassa, nyt vaan napsuttelen ja luen viikonlopun lehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 08:53

Hyvillä mielin heräsin. Viimeinen työviikko alussa ennen parin viikon lomaa. Ilo oli polkea töihin aurinkoisessa mutta mukavan raikkaassa aamusäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2011 - 21:46

Haikealla mielellä. Mukava viikonloppu piiperoiden kanssa alkoi uhkaavasti loppumaan.