Onko oikein,kun on maksanut Vuolenkosen torille koko kesäpaikan ...ei pääse omaan paikkaan myymään kalaa?

Satunnaiset myyjät ovat vallannet paikan..kun saapuu paikalle...Aloimme vaatimaan,että näin ei voi olla..Taas tänään olimme torin takana pusikossa kalanmyynissä..ja siellä tippuu kalanmyyti.

Lisätty: 24.07.2011 - 02:04

Onneksi oli taas tänään mukana,kun tuli torivalvojat juttusille.. .Alkoivat selittää yritetään selvittää talven aikana paikat.ensi kesäksi..Sanoin suorat sanat,että miten loppukesä...niin menemme tuohon omalla paikalla..mikä luvattiin alkukesästä...Meitä ei enään pompotella..

Avainsanat: vaikka piti olla oma paikka.. paikka maksettu keväälä...nuori yrittäjää siiretään paikasta toiseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 25.07.2011 - 13:10

maksettu paikka on maksettu paikka, varas menee toisen maksamalle paikalle.

Kysyjän kommentti

Näin on asian laita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 06:16

Kyllä torilla kohtaa kaikenlaista. Voi yhtääkkiä paikan hintakin nousta edellisestä vuodesta puolella. Siellä ollaan myymässässä kateiden silmien alla. Muut myyjät on aika petollisia, ei uskoisi.
Valvojat ja rahastajat käyttää tilaisuutta heti hyväksi . Siellä on opittava asiallisesti pitämään puolensa.Riitely saa sen aikaan, että joutuu pois.Ja mitä kadehdittavaa torikaupassa on ,en ymmärrä ihmisiä.
Mutta jos vakinainen paikka on luvattu ja siitä maksanut ennakkoon .Sillon paikka sille varattu. Mutta jos myöhään menee sinne ne voi sen myydä päiväpaikaksi. Eri käytäntöjä eri paikkakunnilla.Markkinat eri kun varsinaiset toripäivät.

Lisätty: 26.07.2011 - 11:00

Täältä vietiin isotori pois kokonaan torikauppiailta. Nyt ei varsinaisia torikauppiaita jotka leipänsä tienasi torilta. Pakolaisia myymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 07:08

" Tervetuloa myös entiset ja uudet myyjät, kausipaikka maksaa 40 e ja kertapaikka 5 e. Myyntipaikkoja ei voi varata etukäteen, kausipaikat myydään myös vasta paikan päällä. Toripöytiä saatavilla. "
www.vuolenkoski.com/vanhat/a...vu=arkisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 08:45

Palisanterilla on selvät pasmat toripaikoista ja niin se sitten kauppa käy ja ilman, että pahoittaapi mieltä.
Saa se minkä on halunnut, kun on ajoissa liikkeellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 14:51

Aikainen lintu madon nappaa, sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 19:04

Ihka outoa toimintaa mielestäin, jos kerta jo maksettu paikka, näin äkkiseltään vastattuna, ja mielenkiintosint se et meil on mökki siel Vuolenkoskella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 08:54

No ei todellakaan ole oikein. Satunnaiset myyjät etsikööt jostain vapaan paikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:49

Täällä Turussa on valvojat aina paikalla ja ohjaavat myyjät paikoilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2011 - 21:44

Torivalvojan pitää huolehtia että järjestystä ja oikeuksia noudatetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 20:19

Ei ole oikein. Otapas yhteyttä kaupungille, ja kerro tilanne. Jos olet maksanut ja varannut koko kesäksi myynti paikan niin sinä saat olla juuri omalla paikallasi, se joka paikkasi on vallannut joutuu siirtymään syrjään. Soitat vain torivalvojan paikalle, hän kyllä siirtää väärällä paikalla olevan myyjän muualle. Ainakin meillä näin tapahtuu.