Amy Winehouse siirtyi taivaalliseen kuoroon. 27-vuotias laulajatar löydettiin tänään menehtyneenä. Piditkö hänen musiikistaan?

Pidin todella paljon hänen äänestään ja musiikistaan. Valitettavasti repaleinen elämä vei tähden liian nuorena. Vaikea valita paras biisi, sillä niitä on monta. Tässä kuitenkin pari suosikkiani:
www.youtube.com/watch?v=TJAf...mp;ob=av2n
www.youtube.com/watch?v=ojdb...re=related

Avainsanat: amy winehouse

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 01:12

Voih,ikävää.Tykkäsin kovasti,jopa sen palkitun levyn olen hankkinut ja usein soikin.Villi elämäntapa niittää...
Trakoitin tosiaan tuota "Back To Black"levyä,jossa mun mielestä suosikkeja on jokaikinen,mutta ehkä tämä eniten,mun
www.youtube.com/watch?v=b-I2...mp;ob=av2n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2011 - 00:10

Mahtava oli tähden ääni, vaikka viina ja sekakäyttö,ohessa tupakan poltto sitä vauhdilla kuluttivatkin.Eikä anoreksia varmaankaan tehnyt asioille hyvää...
Olisi luullut, että viimeaikojen terveemmän näköinen kroppa ja huumeiden jättäminen olisi helpottanut tähden elämää.Ja poikaystävä, joka ei ilmeisesti huumeita käyttänyt.Mutta aina ei mene niin, kuin ajatellaan...
Taas yksi liian aikaisin kaiken saanut, pois nukkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 06:28

Mulle uusi tuttavuus. Ikävää kuultavaa mutta näin käynyt monen muunkin kohdalla. Esiintyvät taiteilijat vaarassa nuorena mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 09:02

ei ole minullekaan tuttu, kun en paljon ulkomaisia laulajia kuuntele, kun on se kielimuuri minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 09:11

Enpä ole juuri kuunnellut hänen musiikkiaan, mutta huumeidenkäytöstä ja sekoilusta olin lukenut. Harmi, että nuori ihminen meni näin. Omasta itsestähän se on kiinni, omista valinnoistaan. Pitääpä kuunnella nuo linkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 11:02

Ei ihan mieliartistini mutta kyllä kuuntelee.
Surullista, kyllä on kovaa tuo elämänmeno

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 12:30

Täysin tuntematon artisti minulle. Nuoren ihmisen kuolema on aina valitettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 14:48

Joskus luin lööpeistä hänen erittäin sekavasta elämästä, tosin en kuunnellut hänen musiikkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 08:56

Minulle tuttu vain iltapäivälehtien otsikoista, milloin oli toilailut mitäkin huumehöyryissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 09:19

En tunne musiikkiaan, vain nimi on vilahdellut lehdissä. Elämänsä räätälöi itse kukin ihan itse, huumeita ei virtaa ihmiseen noin vaan. Elämänsä on ollut yhtä hörhöilyä näköjään, siitä ei hyvää seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:43

Kyllä Hänen musiikkiaan hyvin kuuntelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.07.2011 - 13:16

en hänen musiikista tiedä joitain radiossa kuultuja lauluja lukuunottamatta, otsikoissa oli lähinnä jatkuvat törttöily milloin minkäkin aineen vaikutuksen alaisena, ei herännyt kiinnostus ko. laulajaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2011 - 21:40

Tunnustaa mun jälleen täytyy sivistymättömyyteni - ei kerro minulle mitään edes nimi. Luin toki lehdestä että ajoi elämänsä tuohon pisteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:55

Pidin, ja luin surullisen uutisen.