Onko tytöillä kukkamekot nyt päällä kun kesän lämmin, mites pojat kulkee kesähelteellä .

Lisätty: 22.07.2011 - 23:29

Itselläni on valkoisella pohjalla kukkia liloja ja punaisia .Vyötäröltä yhdistetty alaos ja yläosa valkoisella .Kevyt ,ohut, silkkinen. On sisko vainaan mekko joka jäi uudeksi ,minun käytettäväksi. Tosi kaunis.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2011 - 09:29

Pellavamekkoja vetelen ja tuntuu suloiselta hikisellä iholla kuivaava kangas.Pojat kait vetelee tennarisukkia,vaellussandaaleja,vaaleita polvishortseja ja ruutupaitaa,semmosta kesäistä tai kaljamasun hiukan peittävää resuista ja kotoista Mallorca-painijanpaitaa...

Lisätty: 23.07.2011 - 09:34

pellavamekot ei kukallisia,ruskea,sammalenvihreä ja musta,minusta pellava paras matsku kesällä ;-)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 23:40

Kyllä tässä on kukkamekkoja ollut päällä..on niin kiva ,kun helmat hulmuaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:51

En osaa käyttää hametta.En taitaisi uskaltaa liikkua edes se päällä,tikkujäykkänä nököttäisin paikallani ja miettisin minne paeta.
Pojan rippijuhlissa oli kyllä mekko, mutta tuskin käytän sitä uudelleen.Vaikka kyllä kehuivat, että se minulle hyvinkin sopi.

Aivan sama muuten, mitä poikaosasto päällään kesähelteellä pitää, kunhan PITÄÄ siellä yläosassa jotain....Harvemmin sentään ilman housuja liikenteeseen lähtevät...Mutta paita pitää olla päällä. Oli sitten ikä tai malli miehellä mikä tahansa.Hikinen karju ilman paitaa, on kauhistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:42

Kukkamekkoa en omista mutta heleän värisiä mekkoja kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 06:30

Mekkoa on tullut pidettyä, lämmintä piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 08:08

Kesämekot on ihan "pakolliset" näillä helteillä.
Kesä kuitenkin on niin lyhyt, että ihan pakkohan niitä on käyttää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 08:45

Kyllä on kukatonta ja kukkaista, olen pitänyt sellaisia puoli shortseja paljon ja puseroita vaaleita, ei ota niin kovasti aurinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 09:46

Jaahas kyllä lyhyitä on pöksyjen puntit ja paidassa ei ole kuin olat, mutta ,kyllä kesä on hyvä, sillä tytöt on niin kauniita ja paljastavat mukavasti muotoja, joten kannatan kesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 11:21

Harvemmin hameita käytän, farkkushortsit ovat suosikkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 21:30

Farkkushortseja olen käyttänyt enimmäkseen, myös kietaisumekko on ollut helteillä hyvä valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 23:38

Pellavaista oli tänään kyläilyreissulla, ja kotona ihan shortseissa ja topissa. Ei sitä nyt kukkamekkoja kuumalla, rypistyvät vain automatkalla ja näyttävät sitte epäsiisteiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 23:51

Eipäs ole kukkaleninkiä, ei jotenkin sovi imagoon. Valkoinen pellavahame, siinä vähän somistetta, musta yläosa, sellaisella asusteella oltiin katsomassa Räikköstä ja Loebia päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 09:22

Kyllä löytyy minipiuinen kukkamekko ja sille onkin tänä kesänä ollut paljon käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:28

Maailma on oikeastaan muuttunut.

Ennen oli tytöillä sileät posket ja vekkihameet.

Lienee nykyään päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2011 - 21:27

Bikineissä ja essu edessä on juoksenneltu pitkin ja poikin.