Grillaatteko täytettyjä herkkusieniä? Mitä täytteksi..

Itse laitoin viimeksi aurajuustoa ja pekoniviipaleen ympärille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 23:39

En koskaan ole sieniä grillannut.Kuivannut ja tehnyt jauhetta .Suolannut sieniä ja pakastanut.Muhennosta ,kastikkeisiin lihan sekaan,salaatteja.Voisin maistaa liisukka noita sinun valmisteta, uteliaisuuttani. varmasti hyviä.

Kysyjän kommentti

On tosi maukkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 23:56

Ah! Isot herkkusienet ja niihin sisälle tuorejuustoa (makuna ihan mikä vain) ja pekoni kietaistuna ympärille.Siinä mainio alkupala hienompiinkin juhliin :) Viimeeksi taisi olla täytteenä metwurstisulatejuustoa ja hyvää oli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 08:10

Kyllä samoilla täytteillä ja eri tuorejuustoilla tilanteen mukaan
Lisäksi kannat laitan erikseen marinointiin ja grillaan nekin ja voi että ne onkin hyviä lisukkeita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 08:42

Kyllä minä olen grillillä tehnyt myös samoja herkkusieniä. Mutta uunissakin tulee näpäkästi, laitan ne sienet kannat pieneksi silpuksi ja sipulia, sekä juustoa mitä milloinkin. Tulevat aika nopeasti.
Joku oli tehnyt lihapyöryköistä, olivatkohan raakoja vai jo kypsiä, jos luet tämän vihjaa vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 09:15

Yleensä jotain sulatejuustoa ja pekoniviipale ympärille. Viimeksi taisin laittaa savuporojuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 09:40

Mun naapuri väsää nyyttejä,folion sisään isoja herkkusieniä täytettynä valkosipulisella tuorejuustolla yms.Niitä hyvä grillailla ja maistuu kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 11:19

En syö sieniä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 09:23

Samalla reseptillä meillä kuin teilläkin liisukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:27

Tuorejuustoa ja pekonin siivu ympärille, siten että juustot ei valu. Hyvää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.07.2011 - 13:21

juusto ja pekoni ne ovat minunkin reseptissä, vaikka voi kait sitä laittaa mitä vaan mahtuu siihen kuoppaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 20:23

Aurajuusto ja pekoni on ne suosikit meilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.07.2011 - 21:26

Niitä menisi niin paljon kuin vain jaksaisi rullata. Erilaisia juustoja olen sisuksiin laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:43

Aurajuustoa, ja pekoninviipale päälle.