Pesetkö mattosi manuaalisesti vanhaan malliin vaiko painepesurilla voiman kera? Tuleeko puhdasta?

Vai suositko pesulaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 23:13

Vanhaan malliinpesen pienempiä mattoja joen rannassa..Tytär pesee minun suremmat matot painepesurilla..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille..
PS: Girasolin Mäntyharjun kuvissa pikkumattopyykkiä kuvan kera :) Tuli puhdasta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 16:44

En pese lainkaan sillä ei ole maton mattoa lattialla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 17:13

Painepesurilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 18:23

Minunkin lattiani ovat mattoja paitsi, sillä nököni vuoksi en pidä, etten kompuroi niihin, joten säästyn
pesuhuolilta. On nätti lattia ja kun silmä tottuu, niin kyllä se siinä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 18:29

Minulla on mattoja vain olohuoneessa ja niitä ei saa pestä, menevät pilalle, muutama pikkumatto on eteisessä ja tiskipöydän edustalla, pesukoneeseen ne laitan ja vessan maton myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 19:35

Manuaalisesti vanhaan malliin pesen muutamat mattoni. Olkkarin lattialla olevan ison härän taljan vien tarvittaessa pesulaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 19:52

Wanhaan malliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 20:01

Minulla hoitaa pesula tämän homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:22

Vanhaan malliin.Joessa ja laiturilia.Mäntysuopaa ja juuriharja. Huuhtelen koskessa ja nostan laiturin kaiteelle kuivumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 06:31

Painepesurilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 08:15

Sekä että.
Painepesurilla nopeasti ja laiturilla nautisellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2011 - 16:34

Takalisto kohti aurinkoa mökin laiturilla - porstalla ja mäntysuovalla. Ja järveen huuhtoutumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 10:24

Kaupungin matonpesupaikalla mäntysuopa vaahdoten ja juuriharja heiluen. On hyvät pesupöydät ja -altaat, vesi tulee raanasta ja päätyy turvallisesti viemäriverkostoon. Liiat vedet saa matoista puristettua käsivoimalla toimivalla mankelilla. Kesän parasta touhua on matonpesu mielestäni. Urakan kruunaa kahvit termospullosta ja hyvät voileivät, kun ensin on käynyt pulahtmassa järvessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:23

En pese, mutta pesetän kyllä. En edes tiedä miten sen hoitavat, mutta puhdasta tulee.