Mites kuinka se uinti on sujunut ja m issä.

Olin uimassa 2 tuntia.Paljon oli väkeä mutta kyllä s iellä altaassa hyvän viileä oli uida ja olla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2011 - 23:24

Asun järven rannalla. Kävin illalla saunassa, ja uimassa kahteen otteeseen. Tukka on vieläkin märkä. Kyllä näin kuumalla on todella vilvoittavaa käydä välillä vedessä, vaikka vain kastautumassa. Sitten jaksaa taas vaikka ihan ikkunaremonttiakin, ja kuumassa autossakin on helpompi matkustaa, kun on tukka vähän kosteana.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 15:17

Japp odotan syksyä ja että pääsen kanarialle ja sitten on meri joka päivä käytössä, pidän siitä !
Täällä Tallinnassa en ole viitsinyt mennä, sillä vesi ei vaikuta oikein puhtaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 15:23

syksyllä on tarkoitus mennä turkkiin,siellä veden lämpö lähentelee 30 astetta, on se niin mahtavaaaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 15:24

Cadizissa tullut meressä viimeeksi uitua...Ihanan lämmintä olikin...Mutta täällä kotona ihan omassa lähteessä pulikoitu ( tai no anoppilassa tossa nurkan takana tarkemmin) ja saunottu ,sekä tietenkin Mäntyharjulla omalla järvellä.Ihanaa uida ja olla, kun ei ole muita mökkejä lähimaastossa, eikä tule :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 15:32

Just kävimme järvessä.joka on 200m:n päässä asunnoltamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 17:16

Vain kaloille kuuluu uiminen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 18:26

Käyn joka päivä monta kertaa uimassa kun meillä on pihalla uima-allas, pikkuihmisetkin viihtyvät hyvin meillä kun pääsee uimaan ja jäätelö sekä mehutarjoilu pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 18:46

Minulta on vanhuus vienyt uintitaidon kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 19:32

Kumpulan maauimala on kesän ehdoton suosikkini :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 19:59

Pari edelistä viikkoa polskin Ohrid-järvessä, nyt olen siirtynyt Saimaan aalloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:25

Kyllä eniten on tullut käytyä tuossa Kyminjoen rannassa,kun on ihan vieressä..Uimahalli jäänyt kesäksi unholaan,kun ei ole ollut aikaa sinne mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 21:44

Jokaisena mökkipäivänä lammen samettisessa vedessä on tullut polskuteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2011 - 16:33

Ei ole sujunut missään vielä. Tuskin sujuukaan, oli vielä hieman viileää vettä minun hipiälleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 10:07

Omassa rannassa on uinti sujunut. Ei ole mikään hiekkaranta eikä vielä ole edes laituria, mutta onneksi on yksi niin laaja ja tasainen kivi, että siinä voi uinnin lomassa paistatella päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:20

Viimeksi Budapestissa Rudaksen kylpylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 13:07

Mökkirannassa turvallisesti käsipohjaa.