Pekoniin käärityt lihapullat

kun pistän ne uuniin ni millä asteilla ja tasolla pitää paistaa ja kuinka kauan jotta pekoni olisi varmasti kypsynyt?

Lisätty: 22.07.2011 - 14:15

juu ihan kaupan valmiita mummon lihapullia ovat. En ole vaan koskaan pekonia uuniin laittanut.

Avainsanat: pekonin paisto pekoni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 13:09

Onkohan sulla nyt raakoja lihapullia vai kypsiä siellä pekoonin sisässä?Paisto aika hiukka kauemmin, jos pullat vielä raakoja...
Pistä pariin sataan ja katso, kun pekoni on ruskettunut ja rapean näköinen.Valmiit lihapullat ja pekooni kypsynee nopeasti :)

Laita grillivastuksille ja ylätasolle tai normi uunilämmöllä keskitasolle.Niin minä tekisin.... Varmaan hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 13:26

Girasol ehti antaakin jo vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:31

Oletan, että olet käärimässä pekonia raakojen lihapullien ympärille. 200 asteessa 20-30 minuuttia riittää, kiertoilmauunissa aika tietysti lyhyempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 13:42

pekoni kypsyy nopeasti, possuahan se vaan on, riippuu siitä taikinan määrästä ja elukasta kuinka kauan pitää olla uunissa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 15:13

Tulee liian rasvaisia ja epäterveellisiä ! Lihapullat lihapullina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 18:29

Nythän suositaan rasvaista ja lihaista, eikös se suuntaus ole vähähiilihydraattisen ruoan suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:16

Kunhan pekoni saa kauniin värin uunissa ja tulee rapeaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 08:19

Kyllä pekonilla uunissa pitää olla aika kova lämpö ja grillivastukset käyttöön,.
Tosin alapuoli voi jäädä raa-aksi, jos ei niitä siellä välillä pyörittele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2011 - 15:34

Minkähän takia lihapullat pitää peittää pekonilla? Aika raskas ateria.Lihapullat kannattaa aina tehdä itse uunissa. ja pekonijutut säästää vaikka ravitsevaan aamupalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2011 - 16:32

Parisataa ja noin parikymmentä minuuttia. Näet kyllä koska pekonit ovat rapsakan näköisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:16

Ohjeita tuli kai riittämiin. Itse pidän puolisen tuntia parissa sadassa asteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:38

Vastaus taisikin jo tulla, pekoni kypsyy nopeasti.