Kuinkas vietätte viikonloppua? Lämmintä ja kosteaa riittää ainakin meillä päin. Oikein ihanaa weekendiä vaan kaikille.

Lisätty: 22.07.2011 - 11:33

Sukulaisia ollut meidän mökillä viikon verran ja nyt lähtevät sieltä pois joten ihanaa päästä itse rantaan. Siellä on hieman viileämpää...tosin ilma on hurjan kosteaa joka paikassa. Ostimme uuden grillin ja lähdemme sitä kasaamaan. Possunpihvejä grillataan, uusia perunoita ja tein smetanasilliä sekä savulohisalaattia. Uimaan, ongelle ja saunaan..ehkäpä jotain hyvää juomaakin....ja sunnuntaina sitten alkaa taas duunit.

Avainsanat: loppu viikon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 22.07.2011 - 11:34

viikonloppu menee lapsen ja elukoiden kanssa ulkoillessa (säävaraus) ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Säiden ja tilanteiden mukaan aina mennään. Hyvää viikonloppua taasen....huomenna aamuvuoroon töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 12:06

Huomispäivä kuluu työhommissa yhdessä kesätapahtumassa. Sunnuntaina mahdollisesti kesätetteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 12:37

Viikonloppu poikkeuksellisesti kaiketi kotona.Mökki kyllä kutsuisi...Mutta mutta.Koiranpennun kanssa toistaiseksi helpompaa kotona.Saapi kasvaa vielä muutaman viikon ennen mökkeilyä.Ja tainnut lupailla Mäntyharjullekin sitä ukkosta....

Meillä on opittu jo sisäsiisteyttä ja istumaan käskystä.Autoilu sujuu jo loistavasti boxissa ilman vinkumista tai oksentelua.Remmikävelykin Pedolta sujuu, kun on muita ihmisiä keralla.Yksin emännän kanssa kävely tahtoo mennä istumiseksi ja pannan rapsutteluksi...Mutta harjoitellaan : ) Paljon vielä pikku Pedolla opittavaa.

Ensi viikolla alkaa minullakin sitten työt.Mitenköhän sitä saakin taas "hoitovaihteen" kunnolla käynnistettyä päälle ?

Mukavaa viikonloppua kaikille Napsuille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:21

Jos ilmoja riittää, niin Kumpulan maauimalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:49

Kaippa kohta näämme kuvia onnelan grillistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 19:53

Trooppinen ilma tuntuu nyt olevan. Tuttavan mökille lauantaina. Uintia ja saunomista sekä pienimuotoista juhlintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:06

Viikonloppun aloitimme saunomisella,kun nuoriso tuli meille..tein pitzan minkä söimme saunomisen jälkeen.
Aamulla olen taas lähdössä Vuolenkoskelle apulaiseksi kalanmyyntiin..siinähän se huominen päivä menee mukavasti.
Sunnuntaina on tulossa entisiä työkavereita meille..vietämme kesäpäivää ja parannetaan taas maailmaa..
On aina niin hauskaa,kun kokoonnumme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:58

Ukkosia ei kaivata. Ihan hirvittää mihin ja koska. On hautovaa lämmintä. Menee vadelmia kerätessä hakkuuaukeella. Kyllä menemme huomenna tuonne Forssaan päin, siellä jotai ulkona, näytillä autoja ja yhteisiä muita hauskoja.Kenties menemme kappeeraiteisella humppilaan .saas nähdä.Uimassa tulee kyllä käytyä, matkallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 06:38

Huomenta Mariaana! Täällä on tropiikin helteet, ei viitsi lähteä mihinkään. Liian kuumaa ja kosteaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 15:41

Hyvä, että pikku, pikku alkarit sisällä voi piyää päällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2011 - 16:29

Saaressa meni viikonloppu piiperoiden ja hieman isompien kanssa. Kelit helli meitä oikein ihanasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:13

Kaveriporukassa retkellä "Tour De Aurajoki" kiertueella lauantaina. Jokirannan anniskelupaikat kierretty. Ottipa voimille, mutta loppuun asti päästiin.