amu
Kysytty: 22.07.2011 - 11:24

huomasin tuossa lukiessani kysymyksiä ja vastauksia että pisteiden saamista pidetään tärkeänä, miksi ja mihin niitä voi käyttää?

Avainsanat: pisteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 11:28

Joskus Napsun ylläpito on järjestänyt kilpailuja, mutta nyt ei pitkään aikaan. Pisteillä on sitten voittanut jotain. Toiset ilmeisesti vähän kilpailee leikkimielessä, mutta noin muuten niitä vaan tulee ihan huomaamattasi jos olet aktiivinen täällä napsuillessa. Huom. tämä ei ole mitenkään vakavaa missään mielessä..oiskohan nää niitä napsubonuksia tai jottaen sinne päen. Hyvän mielen pisteitäkin ne voivat olla. Pakostihan niitä toisilla on paljonkin ketkä ovat olleet jo vuosia mukana. Oikein lämpimästi olet tervetullut joukkoomme.

Kysyjän kommentti

;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2011 - 12:07

Eipä niistä pisteistä ole juuri iloa, kun ei enää näköjään mitään kilpailujakaan ole. Jokin kilpailu olisi kyllä pitkän tauon jälkeen paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:19

Oishan se mukavaa, jos jotain kilpailuja olisi. Sen aikaa minkä itse olen napsutellut, ei kilpailuja ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 18:49

Omaksi iloksi ja intohimokseni napsuttelen, nyt varmaankin jo alkaa harvenemaan napsuttelut, sillä on edessä pitkä sairaalakausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 19:55

Mulla on se paha tapa, että vastailen kiireessä liian nopeasti ja ajattelematta moneen kysymykseen. Pisteillä en niin väliä pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 21:04

Tähänkin kysymykseen näköjään on jäänyt vastaamatta: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/30491

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:53

Ei pisteiden saanti ole tärkeätä..Kyllä voisi ylläpito taas jonkun kilpailun laittaa..niin silloin voisi kerätä pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 23:54

Minä en pisteillä pelaa vaan näillä ihanilla napsu ystävillä.Pisteitä ropisee jos päivä ja ilma sallii.
Minä saan muuta iloa elämääni ,näiltä hienoilta napsu kavereilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 06:34

Pisteillä ei tee yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 08:21

Enpä edes ole ajatellut asiaa pisteiden kannalta.
Täällä vain napsuttelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.07.2011 - 16:29

Eipä noilla mitään tee. Silloin kun itse tulin tänne, täällä oli kilpailu, mutta sekin on poistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 00:18

Ei pisteillä ole mitään virkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2011 - 11:10

Kuppi niitä pullottaa, vaan en tiedä miksi. Ehkä kuvailee onnistumisen iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 13:05

Omaksi iloksihan näitä tulee kerättyä... siis ei hyötytarkoitukseen..