Mistä ihmeestä löytäisin yhden vanhan koulukaverini, jona tyttönimen tiedän.En paljon muuta. No tietysti koulun.

Haluaisin tavata hänet tai vaikka vaan keskustella netissä.Olen yrittänyt , vaikka mistä, mutta en ole saanut mitään valaisevaa tietoa.

Avainsanat: kadonnut hyvä ystävä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 20:21

Täällä jos olis; koulukaverit.com/luokkakaverit
tai eniron henkilöhaulla.

Kysyjän kommentti

Niinhän se on. Lyhyestä virsi kaunis. Olen päässyt jo aika pitkälle hakutehtävässäni.Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 20:39

Jumppis ehti viemään jalat suustani...Koulukavereista saattaapi hyvinkin löytyä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 01:01

Koulukaverit.com.minäkin olen siellä, Hae ensin koulu ja siitä sitten eteenpäin. Onnea etsintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 06:39

Toivottavasti löydät ystäväsi

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 08:52

jos kouluavereista ei löydy niin facebookista tms. löytyy (käyttäjiä paljon enemmän kuin koulukavereilla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:22

Koulukaverit.comia suosittelen minäkin. Jos olet Facebookissa, voit etsiä sieltä muitakin saman luokan oppilaita, josko vaikka joku heistä puolestaan olisi hänen kaverinsa ja sitä kautta saisit selville nykyisen sukunimenkin. Itse olen tällä tavoin löytänyt kaksikin vanhaa koulukaveriani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:22

Minäkin olen etisnyt vuosien 1958-1960 koulukavereitani . Koulukavereita sivustolta ei löydy.
Se on hankalaa jos on tyttö ihminen ja hän on muuttanut sukunimeään, niin ei sitä löydä.
Eräs kurssikaveri 15 vuoden jälkeen tavoitti minut facesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:08

Facebook tai koulukaverit.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2011 - 12:51

Kilkkaa itsesi koulukaverit. comiin...