Onko kellään mitään hyvää ideaa, missä voisin mainostaa että otan pieneläimiä hoitoon? Olisi kiva jos tulisi vastauksia :)

Avainsanat: hoitopaikka lomahoitoa ilmoitus kani marsu hamsteri pieneläin hiiri rotta lintu häkkieläin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.07.2011 - 20:53

Paikkakunnan kauppojen ilmoitustaulut, ilmaisjakelulehdet, rivi ilmoitukset....Tai laita nettiin ilmoitus!

Kannattaa myös käydä kertomassa asiasta paikkakunnan eläinlääkärille tai esimerkiksi koiratrimmaamoon ja jättää yhteystiedot.Myös eläintarvikeliikkeiden ilmoitustaululle lappua.... Suusta suuhun menetelmä on osoittautunut vuosien saatossa hyvinkin tehokkaaksi :) Tai pistä kavereille kiertokirje textarina.Laittanevat viestiä eteenpäin, jos vaan pyydät.

Voinet myös kertoa esim. 4H- kerholle, että otat vastaan hoitoeläimiä.Varsinkin, jos sinulla on jokin koulutus/kurssi käytynä kyseiseen hommaan.

Onnea matkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.07.2011 - 00:51

Ainoa ja ehkä edullisin on mainostaulut. Elllei sinulla ole kotisivuja joilla mainostaisit. Puskardio on muuten paras ilmainen mainostaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 06:29

Paikallislehti ja kaupan ilmoitustaulut.
Todentotta ne puskaradiotin toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 08:56

facebookissa leviäisi aika nopeasti, koska kohtuuhintaiset hoitopaikat ovat kiven alla, jos reissaa paljon, kavereita ja sukulaisia ei kehtaa kovin usein vaivata ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 09:24

Kauppojen ilmoitustaulut ovat maksuttomia ilmoituspaikkoja, paikallislehteen voit pientä maksua vastaan laittaa ilmoituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 13:05

Ilmoitukset paikallislehtiin tai kauppojen ilmoitustauluille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:48

Kaupan ilmoitustaulut, Facebook ja tässä nyt tuokin asia jo selviää... mainos tämäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 15:47

Onko vielä vanhoja puhelin ja sähöpylväitä olemassa ja ladon seiniä, niisähän niitä ennen näki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 05:38

Lemmikkilinkkien ilmoituksiin, palveluihin voi laittaa: www.lemmikkilinkit.com/index...lmoitukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2011 - 19:37

Paikallislehdet, ilmoitustaulut, ja nettiin.