Pääseekö lähistöltä sukellusveneretkille? Mikä on retken hinta suunnilleen? Mistä saa lisää tietoa sukellusveneretkistä?

Avainsanat: puerto de mogan espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2008 - 17:27

..hotelleilla voisi olla tälläistä turistitoimintaa..
tai sitten menet vaan satamaan kyselemään rohkeasti ihmisiltä.
en teidä hinnasta mutta jos saat ryhmää mukaan niin varmaan halvempi ^.^
..yleensä hotellien sivuilta löytyy lisä infoa jos joku niistä järjästää retkiä.
-toivottavasti tämä auttoi edes vähän-

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2008 - 08:17

Pääsee, alla paikallisen toimija yhteystieto (suomalaisten matkatoimistojen tarjontaa en huomannut olevan) :

Holiday Activities and Excursions«view the list»
Don't want to laze about on the beach? There's plenty to do in and around Puerto de Mogan. You could go sport-fishing or take a trip on the Yellow Submarine, go diving and try parascending.

Submarine Adventure
Yellow Submarine excursion under the sea. Free bus to embarcation point
Tel/Fax: 928 565 108

Lähteet:
www.puerto-de-mogan.com/activities.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2008 - 22:06

siis näköjään oikein keltaisella vedenalaisella, soittavatkohan kanssa sitä vanhaa Biitlesin biisiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2008 - 18:21

Aallonmurtajalta lähtee joka päivä. Hinta muistaakseni 26 euroa.