Mistä johtuu,kun tummaan pyykkin jää välillä vaaleita läiskiä??

Onko koneessa vika..vai pesuaineessa? Tuli mieleen girasolin kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:12

minulle käynyt.. että liikaa pyykkiä koneessa ja jäi jauheet vaatteiden vekkeihin ja syövytti värit

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:17

Olet ehkä laittanut koneeseen liikaa pyykkiä yhdellä kertaa.Tai sitten pesuaine ei liukene hyvin veteen tai sitä on liikaa.Tai jopa voipi olla niin, että huuhteluaine ei sovi kaikille vaatteille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:29

Pesuaineesta se johtuu. Onko ollut liikaa pyykkiä tai liian paljon pesuainetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:39

Olet ehkä laittanaut liikaa pyykkiä koneeseen ja käyttänyt jauhemaista pesuainetta, joka ei olekaan päässyt kunnolla huuhtoutumaan pois. Seurauksena huonosti peseytyneet vaatteet ja vaaleat läiskät vaatteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 23:35

Olisko kalkkiläiskiä?Veikkaisin kuitenkin liikaa pyykkiä,vaatteet eivät mahdu mylläämään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 07:18

Ostappas tummien vaatteiden pesuainetta. Minä ostin ja se on hyvää. Myydään pullossa, nestemäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 09:22

Taisin tuolla jossain jo kertoa valkoisista läiskistä, konstit on koettu ja parempaa vielä haetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 10:10

Minusta jää silloin pesuainetta paakkuun ei huuhtelussa poistu. Kiinnitä huomioo pesuaineeseen laitatko liikaa,tai tosen merkkistä. Toinen jos pyykkiä koneessa liikkaa. Toiset pesuaineet paakkuuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:09

Vettä on ollut liian vähän ja pesuainetta on kasaantunut ja jäänyt kuituun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 22:50

Pesuaineesta ja siitä miten taitoksissa nämä vaatteet ovar pesukoneessa.