mikä on paras keino jolla saa painoa pudotettua tai ainakin tuon pömppiksen pois?

eliks pömppis pois millä keinoilla?

Kiitos

Avainsanat: painon pudotus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:05

Pömpis pienentyy,kun tekee vatsalihas liikkeitä ahkerasti..
Illalla kun menet sänkyyn..käy selälleen ja pistä jalat koukkun ja kädet niskan taakse..alat notamaan itseäsi istuma asentoon jännittäen vatsalihaksia ja lasket makuu asentoon..toistat tätä liikettä,että alkaa vatsassa tuntumaan polttava tunne..Sama aamulla heti,kun heräät.
Itse käyn kuntosalilla ja teen näitä liikeitä,kun menen nukkumaan jos jaksan..

Lisätty: 18.07.2011 - 22:49

Jatkan vielä ruokavalio.Nyt on kesäaika paljon vihanneksi kalaa ja broileria..Pyöräily on erittän hyvää liikuntaa ..ja tietysti uiminen.,Nämä vievät muualtakin ,kun pömppämahasta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:21

Liisukalla hyvä ohje alkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:28

Tarkkaile ruokailutottumuksiasi, olisiko siellä karsimisen varaa, turhat pullat ja karkit pois ja lisäämällä liikuntaa. Esim. zumba on tosi tehokas liikuntamuoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:42

Vatsalihasliikkeitä ja pyöräilyä paljon, vaaleita jauhoja ja ssokeria sisältäviä ruokia vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 23:17

Jos haluat pysyvästi eroon pömppiksestä, niin käy tsekkaamassa pH-ihme -sivut. Olen nähnyt todella hyviä tuloksia, joten voin suositella. Ja pysyvästi meinaa, että ruokavaliossa pysytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 09:14

Jaa näitä ikuisia ongelmia. Liikuntaa ja sopivaa ruokavaliota siinähän se pääasiassa on.
Tee vatsalihaksia kiinteyttäviä voimisteluliikkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 10:17

Liisukan ohjeilla kyllä lähtee. Tiedän.Itsekurilla kun yksiselitteiseti sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 11:41

Toistoja,toistoja ja toistoja,vatsalihaksille,liisukan ohje mainio,mutta ei tarvitse nousta istuma-asentoon,matalammalle,tehokkaammin.Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 22:48

Oikea ruokavalio, yleensäkin liikunta. Mutta vatsapunnerrukset ovat tehokkaita, pyöräile jos sinulla on pyörä. Vaikuttaa muihinkin lihaksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:23

Oikealla ruokavaliolla, kysy ravitsemusterapeutilta neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2011 - 14:33

vatsalihakset kuntoon ja ruokaa ja juomaa vain tarpeen mukaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:31

Vatsalihas liikkeet OK, itse en enää moista jaksa, ja katson ettei tarvitsekaan kyllä mummo ihmisellä pitää pyöreyttä olla...