Ehdotuksia toiseksi- ja/tai kolmanneksinimeksi nimille Nea ja Mikael

Avainsanat: nimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:15

Tytölle olikin huomattavasti helpompi etsiä nimiehdotuksia kuin pojalle, vaikkakin itselläni on ainoastaan poikia.
Nealle ehdottaisin: Eleonoora tai Katariina
harvinaisista nimistä: Jenina, Lumia tai Mimosa
Mikaelille ehdottaisin: Kristian tai Nikolas

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:23

Voihan nämä nimet olla toisia tai kolmansianimiä, mutta ovat ns. viralinen/käyttönimi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:45

Nea Anniina, Nea Eeva Anniina
Mikael Joonatan, Mikael Topi Joonatan
Tässä pari erilaista ehdotusta, vain mielikuvitushan tässä on rajana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 09:17

maailma on nimiä täynnä, kävele vanhalla hautausmaalla, sieltä löydät vanhoista hautakivista hyviä
nimiä lapselle.eipä minun tarvinnut yleisöltä kysyä, mitkä nimet kolmelle tyttärelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 15:15

Olen lukenut jo joskus tuon saman, vai muistanko väärin. Siis täältä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 22:45

Nea Karolina ja Mikael Johannes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:25

Löytyisikö suvussa kulkevia nimiä, esim. vaarisi tai mummisi nimiä, tai vielä vanhemmilta polvilta.