Pesetkö pyykkisi nestemäisellä pesuaineella, vai jauheella?

Oletko löytänyt hyvän aineen,jota vakituisesti käytät?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 22:08

Pesen nestesaippualla.
On valkopyykille, kirjo ja tummille oma neste :)
Matotkin neste mäntysuovalla

Jäi aikanaan jauhe pyykinvekkeihin, kun oli liian täysi koneellinen ja syövytti sen
joten minulle sopii nestemäinen paremmin, annostelen sitä vähemmän

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 20:13

Saksalaisen kaupan jauheella pesee mun koneeni pyykit puhtaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 20:41

nestemmäisellä ja joskus jauheella ja yleensä ariel, surf vai lv

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 20:46

Olen pessyt jauheella..mutta nyt ostin nestemäistä..kun todella tummiin vaateisiin on jäänyt vaaleita laikkuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 21:57

Aiemmin pesin jauheella, mutta nyt ostin nestemäistä saksalaisesta kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:46

Mustat tummalle pyykille tarkoitetulla nestemäisellä
Kirjavat värilliselle pyykille tarkoitetulla nestemäisellä
Lakanat ja pyyhkeet jauheella (ja kuivaus kuivausrummussa niin ei tarvitse huuhteluainetta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 23:26

Sekä että, valkoisille on tällä hetkellä pulveri, mustille oma liuos ja kirjopyykille Lumme. Tiesittekö muuten, että pyykistä saa puhdasta käyttämällä noin puolet suositellusta määrästä. Kuulin, että suositusmäärät ovat valmistajan ohjeistusta, jotta ainetta kuluu enemmän. Mene ja tiedä, mutta olen noudattanut uutta mittaa ja puhdasta tulee. Onkohan napsuista kukaan kokeillut pesupähkinöitä, kiinnostaisi tietää mitä niillä saa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 07:20

Normaalit pyykit jauhemaisella ja tummat vaatteet nestemäisellä tummien vaatteiden pesuaineella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 09:13

Kyllä minä läkana ja pyyheliinapyykit pesen jauheella Bio-Luvililla.
nestemäisell' hienopyykin.
Sama ongelma kuin Liisukalla, kun laitoin pulveria, tummiin vaatteisiin jäi valkoisiä läikkiä.
Ehkä niitä jää lakanoihin ja pyyhkeisiinkin, mutta onneksi niitä ei näe.
Siirryn pikkuhiljaa nestemäsiin, mutta on 5 kg bio-luvilia, joka täytyy kuluttaa jotenin pois, ei viitsi
hukkan heittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 10:20

Pesupulverilla.On vaikea löytää hyvää, mikä liikkuu kotelosta hyvin pois.Tuppaa jäämään helposti koteloon.Bio-Luvil on mulla ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 20:12

Käytössä molemmat versiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.07.2011 - 22:43

Jauheella, jota emme osta kaupasta, vaan eräänlaisesta tukusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:26

Jauheella pesen pyykin.