Koiranpentuni saa kohta tunnistesirun.Onkohan hinnoissa suuria eroja ympäri suomen?

Mitä teilläpäin mahtaa maksaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.07.2011 - 18:48

Riippuu eläinlääkärin hinnastosta varmaankin, itse kortti ei taida paljoa maksaa.
vilavallarens.50megs.com/tunnistus.htm

Lisätty: 18.07.2011 - 18:50

Tässä eräs hinnasto:
www.elpf.fi/hinnasto.php

Lähteet:
google

Kysyjän kommentti

Meillä koiria sirutettu ja tatskattu parikymmentä vuotta asamalla pätevällä "omaeläinlääkärillä". Kunhan kyselin, mitä muualla mahtaisi sama toimitus maksaa.
Koiranpennut sirunsa saivat ja nyt piippaa hyvin :)
Kiitos kaikille vastaajille ja rauhallista viikon alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 10:28

Varmaan soittokierros eläinlääkäriasemille kannattaa tehdä, silloin eroja hinnoissa kuulemma on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 20:11

"Useita" vuosia sitten,meinasin muuttaa kissoineni ulkomaille ja ehdin jo tatuoittaa toisen korvaan,maksoi 50 FIM/katti,jonka velotti eläinsuojeluyhd.tai jokin numeroista&rekisteröinnistä?
Silloin oli myös mikrosiru mahis,nyt näköjään pakollinen.En enää muista mitä maksoi elukkalääkärin tekemä tatska.Meinaatko suhailla pitkin Suomenmaata ns.edullisen mikrosirun perässä,hintaa tulee siitäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 21:43

Itse en tiedä sirutuksen hintaa, sillä kasvattaja hoiti sirutuksen ennenkuin koira tuli meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 22:14

Käy lähialueen nettisivut läpi ja soittokierros,
voit säästää useita kymppejä

Lisätty: 18.07.2011 - 22:15

Ja jos tunnet / tiedät joitain kasvattajia, niin he varmankin tietävät parhaat paikat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:39

En tiedä meidän hintaa, mutta en usko että merkittävää eroa näissä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 22:44

Meillä Turussa 1 eläkkeellä oleva eläinlääkäri pitää vastaanottoa 2 kertaa viikossa ilman ajanvarausta.. tekee todella halvalla eläimen passikin irtoaa 20€..