onko/oliko muilla sellanen olotila kuin teuraaks ois viety, edellisenä päivänä ennen kesäloman loppua? ja mistä moinen johtuu?

huomenna alkas työt jälleen 3vk kesäloman jälkeen ja päivä kulunu tekemäti mitään, sen kun tässä ihmettelen, työkavereissa/työpaikassa ei itessään vikaa, eli onks tää ihan luonnollinen olotila työhön palaajalle?

Avainsanat: kesäloman loppuminen tunne olotila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2011 - 07:45

Tuttu olotila ja aina se vaan ohi menee, kun ensimmäisen päivän on töitä paiskinut. "Otan osaa" ja hengessä mukana ekana työpäivänäsi. Vielä kesä jatkuu, iloitaan siitä.

Kysyjän kommentti

kauhiast hyviä vastauksii, tää sit natsas, osu ja uppos, kiitos kaikille vastauksitanne myös, ja nautitaan toden totta jäljellä olevasta kesästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2011 - 17:41

Sulla on lomarytmi.Olet kuin Marssista pudonnu, kun töihin menet ja olet " unohtanut " kaiken...Mutta se menee ohi parissa päivässä.Pääset työhön taas kiinni ja siitä se lähtee :) NIIN tuttu fiilis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 19:57

Onhan se kiva taas päästä uutta lomaa tienaamaan, ei mihinkään lahtipenkkiine menossa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 20:59

kyllä tuo tunne helppottuu , kuhan viikonkin oot hommii painanut ... kyl on ihan luonnollist .. ensin ihmettelee viikon kaks , et on loma .. sit on viikon lomalla , kun taas miettii et koht alkaa se iänikuinen tahkonpyöritys ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2011 - 21:01

Ei ole, mutta minä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa että teen kotona töitä, oikeastaan ei huomaa työajan eikä loman eroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 22:04

Itselläni olis vielä pari viikkoa lomaa jäljellä, tänä kesänä olikin hirmu pitkä loma peräti 6 viikkoa. Nyt tuntuu siltä, että loma on ollut onnistunut ja ei ainakaan vielä hirvitä töihin paluu, ihan kiva on palata normaali arkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 09:29

Oma lomani on eseammassa erässä, joten lomalta töihin paluuta helpottaa tieto siitä, että pian on taas uusi loma tulossa. Sellaista itsensä puijaamistahan se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 20:03

Loma on vielä edessäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:45

Kaikki hyvä loppuu aikanaan.