Kuinka pidät kantapääsi sileinä?

Kuivat halkeilevat koppurat kantapäät ovat ikävät....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2011 - 19:53

Joka ilta Sebamed halkeileville kantapäille voidetta ja vähäksi aikaa puuvillasukat jalkaan. Raspia ei saisi koskaan käyttää koska se ohentaa ihoa ja karhentaa sitä entisestään. Jalkakylpy silloin tällöin pehmentää myös jalkapohjia ihanasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2011 - 14:38

Käyn usein saunassa ,siellä kun löylyttelen, lasken paljuun tosi kuumaa vettä ,1/2dl meri suolaa jalat siihen. Sitten sisällä rasputan kovat pos ja paksulti karhunkielellä hieron rasvaa niihin. Sukat jalkaan yöksi. Sillä pidän kantapäät ja jalat kunnossa.Voi sitä sisälläkin jalkoja hautoa vatissa samalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 15:36

Aloe Veran voiteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 15:46

tuol joskus vastasin suht samanlaiseen kyssäriin aiemmin vuosia sitten, kokeilen onnistuskos tään linkitys...

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/4268

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 19:22

Raspaan raspilla päivittäin ja rasvaan voiteella.Halkeilevat kantapäät ovat kenkkuileet jo monta vuotta ja on ikävä vaiva.Salisal 50mg voide kovettuneelle ja sarveistuneelle iholle.Pehmentää ja auttaa halkeivia kantapäitä.Apteekista saa myös muutamia voiteita,mitä voisi kokeilla.Ensihätään raspi on hyvä keino päivittäin ja rasva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 19:34

Merivedessä kävelemällä, kaikista paras lääke kaikkiin jalka vaiviohin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2011 - 20:50

Tuo sulkiksen ohje on parasta, niin jalkapohjille kuin mielellekin. Mutta siihen ei ole mahdollisuutta kuin silloin tällöin, joten käytän strutsin rasvaa - tehoaa muuhunkin kuivaan ihoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2011 - 21:41

Raspia ja rasvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 07:48

Jos ei ole rantaa ja merivettä niin joskus raspaan, mutta joka iltainen rasvaus pitää kyllä kantapäät sileinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2011 - 09:32

Rasvaan kun satun muistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2011 - 01:30

Käytän jalkakylpyjä kerran viikossa...kuivaan hyvin jalkani karkealla pyyhkeellä ja rasvaan..Ei ole päässeet hakeilemaan..Kuollut solukko irtoaa silloin hyvin,ja jalkapojat pehmeenä...
Olen todennut hyväksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2011 - 14:52

Jalkakylpy, liikkuminen paljain jaloin, jalkavoide auttaa eli itselläni on reikasta ostettuja voiteita, ovat erinomaisia. Vesi pehmentää ylipäätään, menen Välimerellä hiekkapohjaiselle rannalle kävelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2011 - 05:48

Oriflamella on hyviä jalkavoiteita, kokeilepas näitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2011 - 00:29

Grapa ja Oriflamen jalkavoide.. Suosittelen tuhannesti..